پنجشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۸
پیام تسلیت معاون فرهنگی وزیر ارشاد برای درگذشت کاتوزیان/ انتصاب مدیرکل نظارت بر انتشارات کانون/ تخفیف به‌مناسبت پیروزی تیم ملی والیبال

پیام تسلیت معاون امور فرهنگی وزیر ارشاد در پی درگذشت امیر ناصر کاتوزیان و تغییرات در حوزه تولیدات کانون پرورش فکری کودکان و نوجونان از اخبار مهم حوزه کتاب و نشر است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) سید عباس صالحی، معاون امور فرهنگی وزیر ارشاد در پی درگذشت امیر ناصر کاتوزیان پیام تسلیتی را منتشر کرد.

در متن این پیام آمده است: «خبر درگذشت استاد و محقق ارزشمند و مولف توانای آثار حقوقی، مرحوم دکتر امیرناصر کاتوزیان موجب تاثر اینجانب شد. بی‌شک خدمات علمی و آموزشی و نیز آثار علمی و تالیفات حقوقی ایشان در تاریخ فرهنگی ایران اسلامی ماندگار و اثرگذار خواهد ماند.
ضایعه درگذشت ایشان را به همه اصحاب فرهنگ و استادان دانشگاه و خصوصاً حقوقدانان و نیز خانواده گرامی آن استاد برجسته تسلیت عرض می‌کنم.»

تخفیف به مناسبت پیروزی تیم ملی والیبال ایران

 انتشارات تیمورزاده و طبیب از ناشران کتاب‌های پزشکی در خبری اعلام کرد: به مناسبت پیروزی ارزشمند و شادی آفرين تیم ملی واليبال كشورمان در مسابقات لیگ جهانی 2014، و شکست تیم امریکا تمامی توليدات انتشارات تيمورزاده و طبیب، كتاب‌ها ، پوستر، سی دی‌ها، دی وی دی‌ها و e book ها را در تاريخ 12 شهريور پنج درصد بيشتر از تخفيف دائمي به فروش می‌رساند.

مدیرکل نظارت بر انتشارات کانون منصوب شد
معاونت تولید یکی از مهم‌ترین بخش‌های کانون است که کار تولید فیلم و انیمیشن، کتاب، تئاتر و سرگرمی‌سازنده و اسباب‌بازی و دیگر محصولات فرهنگی را طی 50 سال فعالیت کانون برعهده داشته و از این راه بخش عمده‌ای از موفقیت‌ها و شهرت کانون مرهون این تولیدات است.

در این میان علیرضا حاجیان‌زاده، مدیرعامل به پیشنهاد مهدی باقری، معاون تولید کانون، نورا حق‌پرست نویسنده کتاب‌های کودک و نوجوان را به عنوان مدیرکل نظارت بر انتشارات جایگزین مریم فرخی کرد و مدیریت مرکز تئاتر و تئاتر عروسکی کانون را نیز به محمدرضا کریمی صارمی یکی از مدیران باسابقه و دبیر هشت دوره جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران سپرد.

همچنین حسن آقاکریمی، کارگردان باسابقه‌ فیلم‌های کانون نیز به عنوان سرپرست مدیریت سینمایی جایگزین هادی یقین‌لو شد.

مدیرعامل کانون در حکم انتصاب نورا حق‌پرست به عنوان «مدیرکل نظارت بر انتشارات» از او خواسته است به تولید آثار فاخر و مناسب برای کودکان و نوجوانان، نوآوری، کشف استعدادها و بروز خلاقیت‌های تازه در این حوزه و تعامل هر چه بیشتر با نویسندگان و هنرمندان کودک و نوجوان اهتمام ورزد.

هشتمین جشنواره شاهنامه‌خوانی مناطق زاگرس نشین
هشتمین جشنواره شاهنامه‌خوانی، نقالی و شاهنامه پژوهی با اعلام فراخوان دبیرخانه این جشنواره در لردگان رسما آغاز به کار کرد.

هشتمین جشنواره شاهنامه‌خوانی با حضور استان‌های اصفهان، خوزستان، فارس، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان، ایلام، همدان، بوشهر، کردستان و چهارمحال و بختیاری در سه بخش و رده های مختلف سنی برگزار می‌شود.

هشتمین جشنواره شاهنامه‌خوانی مناطق زاگرس نشین در سه بخش شاهنامه پژوهشی، شاهنامه خوانی و نقالی در استان چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود و دبیرخانه این همایش در شهرستان لردگان، خیابان کمال الملک، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لردگان دایر است برای اطلاع از شرایط این همایش می‌توانید با شماره تلفن 03825222477 و تلفکس 03825220577 تماس بگیرید.

پانزدهم شهریور گشایش نمایشگاه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال
آیین گشایش دومین نمایشگاه بین‌المللی فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال روز شنبه پانزدهم شهریور سال جاری ساعت 9:15 با حضور مقامات فرهنگی و علمی در سالن شماره یک محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی برگزار می‌شود.

دومین نمایشگاه بین‌المللی فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال از 15 تا 18 شهریور ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران با حضور شرکت‌های داخلی و نمایندگی‌های شرکت‌های خارجی برگزار می‌شود.

بخشی از دستاوردهای ارائه شده در این نمایشگاه محصولات فرهنگی دیجیتال از جمله کتاب‌های الکترونیکی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها