عضـو کمیسیـون امنیت ملـی و سیــاست خــارجـی در بخشی از گفتوگوی خو با «ایبنا» گفت: از ضعفهای عمده در رسانههای عمومی کشور نبود معرفی مناسب کتاب است. بر این اساس نقش خبرگزاری کتاب که رسالت خود را بر معرفی و ترویج کتاب و کتابخوانی گذاشته است، بیشازپیش مهم میشود.
وی افزود: من مطمئنم که اگر کتاب در رسانهها مناسب معرفی شود، اهالی کتابخوان نیز به سراغ آن میروند. متأسفانه در دهههای اخیر، کتاب در میان مردم از بورس افتاده است.
رییس مرکز پژوهشهای مجلس شورای اسلامی همچنین اظهار کرد: نقش خبرگزاری کتاب در برقراری ارتباط بین کتاب و کتابخوان یا مشتری، بسیار حیاتی است. من به همه محققان و پژوهشگران توصیه میکنم تا با برقراری ارتباط با این رسانه، از این منبع بهتر استفاده کنند.
نظر شما