پیشنهاد مطالعه چهرههای فرهنگی هنری برای مطالعه در آخر هفته
فرهادی: دانشجویان هنر «مبانی خلاقیت در تبلیغات» و «تصویرگری» را بخوانند
امرالله فرهادی، طراح و گرافیست پیشکسوت، کتابهای «مبانی خلاقیت در تبلیغات»نوشته ماریو پریکن با ترجمه کامیار شیروانی مقدم و «تصویرگری» نوشته فرشید مثقالی را برای مطالعه آخر هفته مخاطبان «ایبنا» پیشنهاد کرد.
وی افزود: «مبانی خلاقیت در تبلیغات» نوشته ماریو پریکن با ترجمه کامیار شیروانی مقدم، منتشر شده از سوی نشر سیته و «تصویرگری» نوشته فرشید مثقالی، منتشر شده از سوی نشر نظر، دو کتابی است که مطالعه آن را به مخاطبان خبرگزاری کتاب بهویژه دانشجویان هنر، توصیه میکنم.
فرهادی درباره کتاب «مبانی خلاقیت در تبلیغات» توضیح داد: این کتاب ترجمه روان و مناسبی دارد و برای طراحان گرافیک و کسانی که کارشان با خلاقیت در تصویرسازی ارتباط مستقیم و مستمر دارد، مفید است. معرفی و درج نمونه آثار از طراحان و گرافیستهای مطرح در دنیا از ویژگیهای این کتاب است.
نظر شما