کتاب «برندسازی نامزد انتخاباتی» نوشته لیزا اسپیلر و جف برگنر با ترجمه رسول بابایی روز جمعه 6 شهریور رونمایی میشود.
در این مراسم مترجم کتاب و میهمانان پاسخگوی پرسشهای خبرنگاران و حاضران درباره وضعیت برندهای سیاسی داخلی و برندسازی سیاسی و عملکرد برندهای سیاسی در ایران خواهند بود.
کتاب «برندسازی نامزد انتخاباتی» از جمله آثاری است که به خوبی بازتاب دهنده آخرین تجارب موفق عملی در زمینه برندسازی سیاسی است و نشان میدهد چگونه یک فعال سیاسی در کارزار انتخاباتی قادر به برندسازی از خود و یا به دست آوردن سهم بیشتری از بازار رایدهندگان خواهد بود.
در مقدمه کتاب آمده است: «باراک اوباما شخصی کاملا گمنام بود. در حوزه سازماندهی اجتماعی فعالیت میکرد و سپس به عضویت مجلس سنا درآمد؛ اما او چگونه توانست با تجربهای بسیار اندک، با دیدگاههای به شدت لیبرال و وابستگیهای شخصی سوالبرانگیز، به عنوان چهل و چهارمین رئیسجمهوری ایالت متحده برگزیده شود؟» این کتاب در 6 فصل تلاش دارد تا به این سوال پاسخ دهد.
«برندسازی نامزد انتخاباتی» اگرچه با نگاه به فرایند برندسازی در انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده نوشته شده اما از قوانین و قواعد و ضرورتهایی میگوید که در بستر هر نظام فرهنگی ارزشی و هر بازار سیاسی و انتخاباتی میتوانند به مثابه کلیدهای طلایی دستیابی به موفقیت برای کاندیداها مطرح باشند. اینکه چگونه برند یک کاندیدا خلق میشود و آموزههای بازاریابی سیاسی مدرن میتواند مسیر لازم برای خلق یک موفقیت بزرگ را هموار کند.
مراسم رونمایی از کتاب «برندسازی نامزد انتخاباتی» جمعه 6 شهریور از ساعت 17 در موسسه ایده واقع در خیابان کریمخان، خیابان خردمند شمالی، خیابان هجدهم، شماره 26 برگزار خواهد شد. حضور روزنامهنگاران، دانش آموختگان علوم سیاسی و عموم علاقهمندان به مباحث سیاسی در این مراسم آزاد است.
نظر شما