دوشنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۴
تاکید مدیرعامل خانه کتاب بر ضرورت ورود حوزه نشر به فضای مجازی

مدیرعامل مؤسسه خانه کتاب بر ضرورت ورود جدی حوزه نشر کشور به فضای مجازی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از پایگاه اطلاع رسانی به نشر(انتشارات آستان قدس رضوي)، مجید غلامی جلیسه با بیان اینکه فعالیت‌های مجازی اثرات تبلیغی و ترویجی مناسبی در ارتقاء فرهنگ مطالعه و کتابخوانی برجای می‌گذارد از ناشران کشور خواست برای  ورود جدی به این حوزه برنامه‌ریزی داشته باشند.

وی با اشاره به ظرفیت‌های فضای مجازی و اهمیت ورود بخش فرهنگ و نشر کشور به این حوزه، تاکید کرد: رشد گسترده استفاده عموم مردم از فضای مجازی و ظرفیت‌های بالقوه‌ای که در راستای اطلاع رسانی و تبلیغ و ترویج در خود دارد، ظرفیت‌های خوبی را برای هر چه بیشتر و بهتر کردن استفاده کردن به منظور ارتقاء فرهنگ مطالعه ایجاد کرده است.

غلامی جلیسه همچنین با تأکید بر جایگاه ویژه انتشارات آستان قدس رضوی در فضای نشر کشور ادامه داد: فعالیت‌ها و محصولات منتشر شده توسط به نشر نشان از حرکت کاملا حرفه‌ای این مجموعه در حوزه نشر کشور دارد.

مدیرعامل مؤسسه خانه کتاب تاکید کرد: انتشارات آستان قدس رضوی چه در حوزه انتشار کتاب به ویژه کتاب‌های مذهبی و ترویجی و چه در حوزه فعالیت‌های فرهنگی موفق عمل کرده است و امیدواریم به عنوان الگوی خوبی برای سایر انتشاراتی که در این حوزه فعال هستند، قرار گیرد.

غلامی جلیسه ادامه داد: انتشارات آستان قدس رضوی نیز جای بیشتری برای فعالیت‌هایی از این دست، از جمله ورود جدی به فضای مجازی دارد.

وی در خاتمه گفت: امیدوار هستیم که در آینده نه چندان دور شاهد ورود پر قدرت و جدی به نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) به فضای مجازی هم راستا با ترویج فرهنگ کتاب و کتاب خوانی در کشور باشیم.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها