چهارشنبه ۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۵
چهار مکالمه یوریک کریم‌مسیحی در «کوپه‌ی اختصاصی»

«کوپه‌ی اختصاصی» نوشته یوریک کریم‌مسیحی از سوی نشر مروارید روانه کتابفروشی‌ها شد. در این کتاب چهار متن در قالب نگارشی دیالوگ منتشر شده‌اند.

یوریک کریم‌مسیحی به خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، گفت: «کوپه‌ی اختصاصی» شامل چهار متن به ترتیب با عناوین «امضا»، «کوپه‌‌ اختصاصی»، «فردا را به یاد آر» و «سایه خیال» جدیدترین کتاب من است که چندی پیش از سوی نشر مروارید در دسترس مخاطبان قرار گرفت. این چهار متن به صورت دیالوگ نوشته شده‌اند.

وی افزود: من به دیالوگ و مکالمه بسیار علاقه‌مندم و همیشه دوست داشتم تا با دیالوگ قصه‌ام را بیان کنم. در سال 1389 نیز کتابی با عنوان «جاده» از سوی نشر نیلا منتشر کردم که شامل چهار مکالمه بود.

این داستان‌نویس و منتقد هنری ادامه داد: نمی‌دانم که این چهار مکالمه در چه قالبی قرار می‌گیرد، ظاهر متن و ویژگی‌هایش شبیه به نمایشنامه است و می‌توان آنها را اجرا کرد، اما ساختمان آنها مانند قصه است.

کریم‌مسیحی همچنین به زمان نگارش این مکالمه‌ها اشاره کرد و گفت: این چهار مکالمه در بین سال‌های 1390 تا 1392 نوشته شده‌اند. مکالمه‌های منتشر شده در کتاب «جاده» با هم ارتباط ارگانیک داشتند، اما آثار منتشر شده در این کتاب ارتباطی با هم ندارند.

یوریک کریم‌مسیحی، طراح گرافیک، منتقد هنری و داستان‌نویس است. «در جهت عكس: 39 عكس، 39 جستار»، «شب سپيده می‌زند: 36 عكس فيلم، 36 جستار»، «شب سپيده می‌زند، باری ديگر: 55 عكس فيلم، 48 جستار»، «عکس و دیدن عکس» و مجموعه داستان‌های «صد میدان»، «رويا، خاطره، شادی و ديگران»، «نفس عميق»، «طبقه همکف» و «بزرگراه بزرگ» نام شماری کتاب‌های منتشر شده کریم‌مسیحی است.

«کوپه‌ی اختصاصی» نوشته یوریک کریم‌مسیحی با شمارگان هزار و 100 نسخه، 77 صفحه و بهای 6 هزار تومان از سوی نشر مروارید روانه کتابفروشی‌ها شده است.



 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها