شنبه ۱۶ شهریور ۱۳۸۷ - ۱۳:۴۰
انتشار 23 عنوان کتاب در حوزه هنر

طی هفته اخیر از میان 924 عنوان کتاب منتشر شده در بازار نشر، تنها 23 عنوان کتاب با موضوع هنر منتشر شده است. از این تعداد کتاب، 16 عنوان کتاب تالیف و 7 عنوان ترجمه هستند.\

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، بر اساس آمار موجود در بانك اطلاعاتي خانه کتاب، طی هفته اخیر، از 2 الی 6 شهرویرماه، 924 عنوان کتاب در بانک اطلاعات خانه کتاب ثبت شده است.

از میان آثار منتشر شده در هفته گذشته، تنها 23 عنوان کتاب با موضوع هنر منتشر شده است که در این بین 16 عنوان کتاب تالیف، 7 عنوان کتاب ترجمه، 13 عنوان کتاب چاپ اول و 10 عنوان کتاب تجدید چاپ بوده اند.

924 عنوان کتاب منتشر شده در هفته اخیر با موضوعات کلیات، فلسفه و روانشناسی، دین، علوم اجتماعی، زبان، علوم طبیعی و ریاضیات، علوم عملی، هنر، ادبیات، تاریخ و جغرافیا، آموزش، کمک درسی و کودک و نوجوان بوده است.

از میان موضوعات مذکور، حوزه "دین" با 195 عنوان کتاب در رده نخست این جدول رده بندی قرار دارد و حوزه هنر تنها با 23 عنوان کتاب جایگاه دهم جدول را به خود اختصاص داده است.

از جمله آثاری که در یک هفته اخیر با موضوع هنر منتشر شده است می توان به "آموزش پانتومیم"، "اقلیم و معماری ایران"، فیلمنامه "پاشا، پریوش و آتش"، "شیوه سنتورنوازی" و "نی نوازی" اشاره کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط