دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۹
کتاب‌خانه سیار کانون به روستاهای سوادکوه می‌رسد

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران از راه‌اندازی کتابخانه سیار روستایی شهرستان سوادکوه در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، محمدعلی یزدان‌شناس با اعلام این خبر گفت: خودرو مناسب و تجهیزات مورد نیاز کتابخانه خریداری و در آیینی با حضور فرماندار سوادکوه مربی مسوول این مرکز سیار نیز معرفی شد تا پس از ماه مبارک فعالیت رسمی خود را آغاز کند.

وی افزود: با راه‌اندازی این کتابخانه سیار روستایی کانون، نزدیک به 20 روستای تحت پوشش شهرستان سوادکوه و شیرگاه تحت پوشش خدمات فرهنگی آن قرار خواهند گرفت.

در آیین معرفی مربی مسئول این کتابخانه‌ سیار روستایی کانون محمدرضا منصوریان فرماندار سوادکوه گفت: کانون سابقه طولانی در ارایه خدمات فرهنگی به کودکان و نوجوانان دارد و امیدواریم این فعالیت‌ها در این شهرستان نیز توسعه یابد.

وی افزود از برنامه‌های کتابخانه سیار روستایی حمایت خواهیم کرد چرا که معتقدیم خروجی این مجموعه فرهنگی تربیت نسلی پویا و هدایت شده است و برای این مهم باید به کار ریشه‌ای و زیرساختی توجه بیشتری داشت.

کتابخانه سیار روستایی سوادکوه به زودی با حضور مسوولان کشوری و استانی، خدمت‌رسانی به کودکان روستایی را آغاز خواهد کرد.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران در حال حاضر دارای 27 مرکز فرهنگی‌هنری ثابت، یک مرکز پستی و 4 کتاب‌خانه سیارروستایی است که با اضافه شدن کتاب‌خانه سیار سوادکوه تعداد مراکز کانون در این استان به 33 خواهد ‌رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها