رئیس انجمن فرهنگی ناشران آموزشی تاکید کرد: مسئولان نمایشگاه تبلیغات هر بخش را به اجراکنندگان همان بخش واگذار کنند تا علاوه بر درآمدزایی بتوانند از آن هزینهها در نمایشگاه و سپس در انجمنهای صنفی بهرهبرداری شود.
وی با بیان اینکه سالها است نمایشگاه کتاب تهران خانهبهدوس است و جای ثابتی ندارد، افزود: ناشران هر سال استرس دارند که نمایشگاه کتاب در کجا و با چه کیفیتی برگزار میشود.
آصفی همچنین درباره سالن ناشران آموزشی نمایشگاه کتاب تهران گفت: دو سال است که برای بخش کمیته علمی فرهنگی این سالنها بودجهای در اختیار نداریم ولی با این وجود، کمیته فعال بوده است و هزینههای آن را از بودجه داخلی انجمن ناشران آموزشی تامین کردیم.
وی یادآور شد: سال گذشته تبلیغات هم نداشتیم؛ درحالیکه سالهای قبل هزینه تبلیغات را در کمیته علمی فرهنگی هزینه میکردیم و این کار مناسب شأن انجمن بود اما در سال ۱۳۹۷ چنین امکانی فراهم نشد.
آصفی با بیان اینکه امیدواریم برای نمایشگاه سیوسوم تبلیغات را به همه بخشها برگردانند، عنوان کرد: این کار موجب میشود تا هر بخش درآمدزایی داشته باشند و بتواند در نمایشگاه هزینه کند و حتی مازاد آن بعدا در انجمنها هزینه شود.
وی همچنین درباره اینکه بهتر است از نمایندگان تشکلها در مدیریت، معاونت و بخشهای مختلف نمایشگاه استفاده شود، گفت: این درخواست هر سال مطرح میشود ولی معمولا این موضوع رخ نمیدهد؛ درحالیکه این موضوع میتواند به بهتر برگزار شدن بخشهای مختلف نمایشگاه کمک کند.
نظر شما