دوشنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۳
برگزیدگان مسابقه کتابخوانی «در خانه بمانیم_کتاب بخوانیم» در خراسان رضوی معرفی شدند

اولین هفته مسابقه مجازی «در خانه بمانیم_کتاب بخوانیم» در خراسان رضوی برگزار و اسامی برگزیدگان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در خراسان رضوی، افشین تحفه‌گر، معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با اعلام این خبر، گفت: در اولین دوره برگزاری مسابقه کتابخوانی، کتاب‌های «کافه داش آقا»، «رضاجان خوش آمدی» و «حکمت‌های مهدوی» معرفی و بیش از ۱۹۰ نفر نیز در مسابقه و در بخش کتابخوانی شرکت کردند.

وی افزود: قرعه‌کشی طبق روال پیش‌بینی شده روز جمعه انجام و اسامی برندگان اعلام شد، همچنین جوایز نفرات برتر به صورت آنلاین به ایشان تقدیم شد.

تحفه گر در ادامه به معرفی نفرات برتر پرداخت و گفت: در این هفته چهار شرکت‌کننده که پاسخنانه صحیح را ارسال کرده بودند، در قرعه کشی برنده شده و مبلغ ۱۵۰ هزار تومان به صورت آنلاین به ایشان پرداخت شد. اسامی این نفرات عبارت است از: ۱- سمانه ظریفیان، ۲- محمد کشت‌گر، ۳- زهرا باخدا و ۴- فاطمه کشت‌گر.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در ادامه افزود: کتاب‌های این هفته نیز معرفی شده‌اند؛ سبزپوشان باغ بهشت و یک قمقمه دریا ویژه کودک و نوجوان و کتاب‌های مروارید شکسته و شهربانو نیز ویژه بزرگسالان است.

وی ضمن دعوت از عموم مردم جهت شرکت در این مسابقه عنوان کرد: این پویش در روزهای مبارزه با بیماری کرونا، فضای شادی در خانواده‌ها به وجود آورده و همچنین منجر به افزایش میزان مطالعه خانواده‌ها وترویج فرهنگ کتابخوانی شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها