کتاب «تبلیغات در فضای باز و تفاوتهای جنسیتی» با ترجمه علیرضا ربیعیراد روانه بازار نشر شد.
در این مجموعه تفاوتهای زنان و مردان در فهم متون و تصاویر تبلیغاتی در سطح شهرها بررسی و تبیین شده و الگوهای رفتاری تکرار شونده میان زنان و مردان در مواجهه با فرمها و محتواهای مختلف تبلیغاتی مورد بررسی قرار گرفته است.
ربیعیراد در مقدمه کتاب تاکید کرده است که اگرچه الگوها و ارزشهای فرهنگی در جامعه ایرانی تفاوتهای قابل توجهی با دیگر کشورها دارد اما با وجود این میتوان رویکردهای کلی و اثربخشی را نیز در میان پژوهشهای میدانی و دانشگاهی جستوجو کرد و به عنوان یک بسته پیشنهدی معتبر به فعالان صنعت تبلیغات در ایران ارائه داد.
کتاب «تبلیغات در فضای باز و تفاوتهای جنسیتی» در 146 صفحه و با بهای کتاب 35 هزار تومان ازسوی موسسه انتشاراتی داستانی منتشر شده است.
نظر شما