یکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۲
نامزدی که با کتاب «فوتبالیست‌های آسمانی» به فدراسیون فوتبال آمد

دیروز آخرین فرصت ثبت‌نام برای ریاست فدراسیون فوتبال بود و در اتفاقی عجیب یک روحانی با رزومه فرهنگی و ورزشی در ساختمان فدراسیون فوتبال حاضر شد و گفت که در کارنامه خود چند کتاب فوتبالی دارد که هنوز چاپ نشده است!

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، پس از پایان مهلت ثبت‌نام برای ریاست فدراسیون فوتبال در نهایت مصطفی آجرلو، حیدر بهاروند، ستار عبدی‌پور، شهاب‌الدین عزیزی خادم، علی کریمی و کیومرث هاشمی شش نفری بودند که مدارک خودشان را تحویل فدراسیون دادند.

نکته جالب در میان ثبت‌نام‌های انجام شده برای تصدی ریاست فدراسیون فوتبال و استقرار در ساختمان خیابان سئول، ستار عبدی‌پور بود که با لباس روحانیت ثبت‌نام کرد و در راه بازگشت با درخواست خبرنگاران برای مصاحبه روبه‌رو شد.

او در ابتدا خود را به این شکل معرفی کرد: «از استان البرز. بنده ستار عبدی‌پور هستم و برای ریاست فدراسیون ثبت‌نام کردم.»
 
در ادامه این گفت‌وگوها و بعد از چند سوال، خبرنگاران از عبدی‌پور خواستند که به طور دقیق و شفاف‌تر درباره سوابق ورزشی‌اش توضیح دهد که او در جواب گفت: «عرض کردم کارهای فرهنگی و ورزشی انجام داده‌ام. سه کتاب هم ان‌شالله در آستانه چاپ دارم؛ «فوتبالیست‌های آسمانی»، «دیپلماسی فرهنگی در فوتبال» و ... این کارها را در حال انجام دادن دارم. با فوتبال آشنایی دارم. ان‌شاالله اگر خدا توفیق دهد، بتوانم خدمتی کنم.»
 
بعد از این مصاحبه نام دو کتاب را در بانک اطلاعات سایت کتابخانه ملی جست‌وجو کردیم؛ اما به نتیجه نرسیدیم (می‌خواستیم ببینیم که آثار در چه مرحله‌ای است) و گویا کتاب‌هایی که عبدی‌پور از آن به عنوان رزومه ورزشی خود یاد کرده است تا مرحله چاپ فاصله زیادی دارد.
 
انتخابات فدراسیون در اسفندماه‌ سال جاری برگزار خواهد شد و امیدواریم که تا آن زمان شاهد انتشار کتاب‌هایی باشیم که نامزد محترم از آنها به عنوان رزومه فرهنگی و ورزشی خودش یاد کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها