چهارشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰
ارسال ۱۰۰ اثر به دبیرخانه همایش استانی کبوتر کوچه ما

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی از ارسال ۱۰۰ اثر به دبیرخانه همایش استانی کبوتر کوچه ما خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در آذربایجان‌غربی، جواد زاهدی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی، امروز چهارشنبه (۲۰ اسفندماه) سالجاری، در مراسم اختتامیه ششمین همایش استانی کبوتر کوچه ما گفت: وظیفه ما این است که مفهوم ایثار و شهادت را به نسل جوان و نوجوان انتقال دهیم تا نسل‌های نوجوان با تلاش و تحقیق و پژوهش که خود انجام می‌دهند با این مفهوم آشنا شوند.

وی افزود:  ۱۰۰ اثر به دبیرخانه همایش استای کبوتر کوچه ما ارسال شده و نوجوانان ۱۳ تا ۱۷ ساله در این فراخوان شرکت کرده‌اند که قرار بر این تا از ۵ اثر منتخب تجلیل شود اما به دلیل کیفیت و کمیت آثار از ۱۰ اثر منتخب تجلیل خواهد شد.

این مسئول ادامه داد: از این ۱۰ اثر منتخب، ۲ برگزیده از شهرستان ارومیه و 8 برگزیده دیگر از شهرستان‌های استان هستند‌.

زاهدی افزود: آثار ارسالی در قالب فیلم کوتاه با محوریت فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی، کلیپ، شعر و فیلم بوده و اگر برای هر اثر متوسط ۵ دقیقه در نظر بگیریم، ۵۰۰ دقیقه فیلم در این زمینه تولید شده است.

وی بیان کرد: آثار ارسالی عمدتا در حوزه شهدای محله، کوچه و شهر بوده است، و بخش ویژه در خصوص سردار شهید سلیمانی و همچنین شهید فخری‌زاده بوده که دو اثر نیز توسط فرزندان این شهدای در این زمینه تولید شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها