پنجشنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۶
نماینده ولی فقیه استان لرستان از نمایشگاه کتاب اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان بازدید کرد

حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی در حاشیه مراسم گرامی‌داشت روز 13 آبان از نمایشگاه‌های دستاوردهای علمی و فعالیت‌های دانش‌آموزان در مصلی الغدیر خر‌م‌آباد بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در لرستان، حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی پیش از ظهر امروز در مراسم گرامی‌داشت روز ۱۳ آبان، که در مصلی الغدیر خرم‌آباد برگزار شد از نمایشگاه دستاورد‌های علمی و فعالیت‌های دانش‌آموزان و منظومه‌های فکری و تربیتی ارائه شده بازدید کرد.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان ضمن تبریک روز دانش‌آموز بیان داشت: روز ملی مبارزه با استکبار جهانی پرچم برافراشته‌ای است که راه را به دانش‌آموزان نشان می‌دهد تا همانند شهدای دانش‌آموز همواره در راه تعالی آرمان‌های کشور گام بردارند.

نماینده اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در خرم‌آباد در این بازدید گفت: کتاب‌های ارائه شده در این غرفه شامل محتوایی است که در حلقه‌ها و خیمه‌های معرفت برای دانش‌آموزان ارائه می‌شود و مربیان با این کتاب‌ها با دانش‌آموزان ارتباط برقرار می‌کند و اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان آن‌ها را منتشر می‌کند.

همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی از غرفه کتاب بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان نیز بازدیدی به عمل آوردند.



در این غرفه علاوه بر تصاویر شهدای دانش‌آموز استان لرستان کتاب‌های منتشر شده‌ این بنیاد در حوزه ایثار و شهادت که بالغ بر 70 عنوان کتاب است عرضه شده است. 

گفتنی است اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان لرستان، و بسیج دانش‌آموزی استان نیز در این نمایشگاه حضور دارند، که به مدت 2 روز در مصلی الغدیر خرم‌آباد برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها