سه‌شنبه ۷ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۱
نحوه و زمان فعالیت کتابخانه‌ عمومی قائم(عج) اعلام شد

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان ارومیه گفت: این کتابخانه با بیش از 20 هزار جلد کتاب، با دارا بودن بخش‌های مختلف دوباره آماده خدمت‌رسانی به عموم مردم فرهنگ دوست شهرستان ارومیه است.

بهزاد رستمی، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان ارومیه، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا) در آذربایجان‌غربی، با اعلام خبر نحوه و زمان فعالیت کتابخانه عمومی قائم‌(عج) گفت: این کتابخانه با بیش از 20 هزار جلد کتاب، با دارا بودن بخش‌های مختلفی ازجمله مخزن کتاب، بخش کودک و نوجوان، نشریات، مرجع و ... آماده خدمت‌رسانی به عموم مردم فرهنگ‌دوست شهرستان ارومیه و بالاخص منطقه مستقر این کتابخانه است.

رستمی افزود: کتابخانه عمومی قائم‌(عج) با خدماتی ازجمله امانت و بازگشت کتاب، برنامه‌های فرهنگی و ترویجی از قبیل جمع‌خوانی، برپایی نشست‌های کتابخوان، تفسیر قرآن، قصه‌گویی، تهیه روزنامه دیواری و کاردستی و... میزبان عموم همشهریان است.

وی ادامه داد: اعضای کتابخانه و  علاقه‌مندان می‌توانند فعالیت‌های فرهنگی مجازی کتابخانه را از شبکه اجتماعی اینستاگرام کتابخانه به آدرس@ lib_ghaem_orumieh_ دنبال کنند.

رستمی بیان کرد: علاقه‌مندان برای استفاده از خدمات این کتابخانه می‌توانند به نشانی بلوار والفجر، انتهای خیابان فرهنگ، جنب مسجد حضرت قائم(عج) از ساعت 8 صبح تا 14 و 30 یا با شماره تلفن 33376003- 044 تماس حاصل کنند.

به گزارش ایبنا؛ شهرستان ارومیه دارای 13 باب کتابخانه عمومی شهری و روستایی با بیش از 480 هزار جلد کتاب در موضوعات متنوع برای استفاده رده‌های مختلف سنی آماده میزبانی از علاقه‌مندان به کتاب‌خوانی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها