جمعه ۱۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۷
پیشرفت صنعت چاپ ایران با وجود تحریم‌های اقتصادی تحسین‌‌برانگیز است

معاون وزیر صنعت و معدن عراق، پیشرفت‌های ایران در صنعت چاپ را تحسین‌برانگیز توصیف و برای عقد قرارداد همکاری بین دو کشور ابراز امیدواری کرد.

مکی، معاون وزیر صنعت و معدن عراق در حاشیه بازدید از چهارمین نمایشگاه بین‌المللی چاپ، بسته‌بندی و فرآوری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، با اشاره به اهمیت این نمایشگاه، عنوان کرد: برگزاری این نمایشگاه یک گام بلند برای پیشرفت صنعت چاپ است. با وجود همه تحریم‌های اقتصادی که علیه ایران وجود دارد، این پایداری و نگاه توام با خلاقیت و پیشرفت در میان صنعتگران ایرانی را تحسین می‌کنم.
 
وی افزود: امیدوارم حضور در چهارمین نمایشگاه بین‌المللی چاپ، بسته‌بندی و فرآوری، منجر به عقد تفاهم‌های خوبی بین فعالان عراقی و ایرانی در حوزه چاپ و بسته‌بندی شود.
 
مکی با بیان اینکه خلاقیت، ابداع و نوآوری در چهارمین نمایشگاه بین‌المللی چاپ، بسته‌بندی و فرآوری، بسیار قابل توجه و پررنگ است، گفت: با توجه به نوآوری‌ها و حرکت خوب فعالان صنعت چاپ ایران، امیدوارم در آینده نزدیک تفاهم‌نامه‌ و قرار‌داد‌های همکاری چاپی بین شرکت‌های دو کشور و عراق به امضا برسد.  
 
وی تاکید کرد: بخش‌های مختلف چهارمین نمایشگاه بین‌المللی چاپ، بسته‌بندی و فرآوری
 همچنین دستاوردهای شرکت‌های ایرانی در نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی برای من بسیار جذاب بود. گزارشی از این رویداد جمع‌‌آوری و برای ارزیابی بیشتر به فعالان و صنعتگران عراقی ارائه خواهم کرد.
 
چهارمین نمایشگاه بین‌المللی چاپ، بسته‌بندی و فرآوری تا جمعه 11 شهریورماه از ساعت 10 تا 17 در  مجموعه نمایشگاهی «شهرآفتاب» برپا است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها