دوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۸۷ - ۱۳:۱۸
«راه علي(ع)» در دست تجدید چاپ

تبيين برخي از خصايص اخلاقي اميرمومنان علي(ع) در كتاب «راه على(ع)» نوشته آيت‌الله سيدرضا صدر به اهتمام سيدباقر خسروشاهى از سوي موسسه بوستان كتاب قم تجديد چاپ مي‌شود.

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، ابراهيم رباني، كارشناس ارتباط با مراكز علمي و فرهنگي موسسه بوستان كتاب قم، با بيان اين خبر اظهار داشت: اين كتاب با استناد به منابع معتبر ديني و تاريخي به بيان برخي از خصايل اخلاقي و رفتاري حضرت علي(ع) مي‌پردازد.

وي افزود: اميرمؤمنان على(ع) پيشواى بزرگى است كه راه و روش او، الگويى تمام عيار براى همه انسان‌ها ـ مسلمان و غير مسلمان ـ در انسانيت، عدالت، سياست‌ورزى، جوانمردى، علم و دانش، شجاعت، تقوا، زهدورزى و يكتاپرستى است. 

كارشناس ارتباط با مراكز علمي و فرهنگي موسسه بوستان كتاب قم تصريح كرد: در مقدمه اين اثر آمده است كه هر فردي با گوشه‌اي از «راه على(ع)» آشنا شود، شيفته او شده و دل و جان در گرو اين امام همام(ع) مى‌گذارد. 

رباني يادآور شد: در دنياى امروز، معرفى شيوه‌ها و منش‌هاي بزرگان دين و دانش، ضرورت انكارناپذيرى است كه بايد در شكل‌هاى مختلف به آن پرداخت و اثر حاضر نيز با اين هدف، گوشه‌هايى از اين درياى ناپيدا كرانه را بررسي مي‌كند.

چاپ هفتم كتاب «راه على(ع)» در شمارگان 2000 نسخه،86 صفحه، قطع وزیری و جلد شومیز به زودي منتشر مي‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط