جمعه ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۶
موضوع جوانان را در لایحه هفتم توسعه پر‌رنگ می‌کنیم

سرپرست وزارت ورزش و جوانان تشکیل سه جلسه شورای عالی جوانان با حضور رئیس جمهور را نشانه عزم دولت برای حل مسائل جوانان ارزیابی و تصویب احکام موثر درباره این قشر جریان بررسی لایحه هفتم توسعه را از برنامه‌های اصلی این وزارتخانه اعلام کرد.

کیومرث هاشمی، در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، درباره برنامه‌های وزارت ورزش و جوانان در حوزه فرهنگ با توه به تغییرات مدیریتی بیان کرد: در حوزه جوانان مباحث مختلف و مهمی از‌جمله ازدواج و اشتغال وجود دارد. خوشبختانه از ابتدای تشکیل دولت سیزدهم، سه بار جلسه شورای عالی جوانان تشکیل شده که نشان‌دهنده آمادگی کامل دولت برای پرداختن به موضوعات مختلف جوانان است.
 
وی به مسائل متنوع حوزه جوانان اشاره کرد و افزود: دستگاه‌های زیادی با موضوع جوانان درگیر هستند اما معاونت جوانان ذیل وزارت ورزش و جوانان، موظف به هماهنگی این دستگاه‌ها و سیاست‌گذاری است. همان‌طور که شورای عالی جوانان با ریاست رئیس جمهور، در دو سال گذشته تشکیل شده نشانه عزم جدی دولت برای  پرداخت به مسائل جوانان است.
 
سرپرست وزارت ورزش و جوانان با اشاره به جایگاه جوانان در برنامه هفتم توسعه گفت: در لایحه برنامه هفتم توسعه، حکمی درباره وزرش و جوانان دیده نشده است؛ بنابراین تلاش می‌کنیم با کمک نمایندگان مجلس شورای اسلامی بتوانیم احکام خوبی برای این دو حوزه داشته باشیم طی پنج سال آینده داشته باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها