یکشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۶
مدیرکل فرهنگ و ارشاد باید نقش نقطه اتصال و اتفاق را در حوزه فرهنگ و هنر بازی کند

خوزستان- معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تأکید بر اینکه همه انتظارات ارشاد در ۱۲ بند حکم ابلاغی از سوی وزیر روشن است، گفت: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی باید نقش نقطه اتصال و اتفاق را در حوزه فرهنگ و هنر بازی کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران ( ایبنا) در اهواز، سید محمد هاشمی پیش از ظهر یکشنبه در آئین تکریم و تودیع مدیران کل قدیم و جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در تالار مهتاب اهواز ضمن تسلیت درگذشت مادر سردار هور علی هاشمی اظهار کرد:  جابه‌جایی‌های مدیریتی همیشه نشانگر ضعف و اشتباه نیست بلکه اتفاقی برای بهبود اوضاع است و ما بین خوب و خوب‌تر را انجام دادیم و احساس کردیم فرد دیگر نقشی را بهتر اجرا می‌کند و برعکس آن مدیر دیگر در جای دیگر نقش بهتری ایفا می‌کند.

وی با بیان اینکه امروز متفاوت‌ترین معارفه را تجربه کردم، عنوان کرد: ویژگی در وجود حجت‌الاسلام کلاه کج است که همان لطافت روح و صداقتش است و دوره پر فروغ و پرقدرتی را در مقام پیشین  مدیر کلی فرهنگ و ارشاد گذراندند.

معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به سخنرانی حجت‌الاسلام کلاه کج افزود: شاید جایی حجت‌الاسلام کلاه کج مظلوم واقع شدند اما در حد تکلیف خود کوشیدم رفع مظلومیت کنم. جای خرسندی است که مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد از کف فرهنگ و رسانه استان برخاسته و مدتی معاون فرهنگی و رسانه این اداره کل بوده که این مسئولیت را قبول کردند.

هاشمی‌ خطاب به مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: با توجه به اینکه همدلی و همسویی در بین نهادهای خوزستان بیشتر شده است و همه هم راستا و هم گفتمان هستند، انتظار می‌رود تا همدلی و نفاق بیشتر از قبل شود.  

هاشمی با توضیح اینکه مدیرکل جدید باید وظیفه مضاعفی را برعهده بگیرد، بیان کرد: در وظایف ۱۲ بندی وزیر برای مدیرکل‌ها به روشنی آنچه در انتطارات ارشاد بوده قید شده و باید مدیران بتواند نقش نقطه اتصال و اتفاق را در حوزه فرهنگ و هنر بازی کند.

مجید منادی، مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان نیز خدمت‌رسانی به اهالی فرهنگ و هنر را از اولویت‌های کاری خود اعلام و بر توجه جدی به ظرفیت‌ها و مجموعه‌های فرهنگی هنری استان تأکید کرد.

در پایان این آیین مجید منادی به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان معرفی و از حجت‌الاسلام رضا کلاه‌کج مدیرکل پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان قدردانی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها