چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۷
کتابخانه عمومی روستای چاهکوتاه بازگشایی شد

بوشهر- کتابخانه عمومی شهید ابراهیم موسوی روستای چاهکوتاه از توابع شهرستان بوشهر پس از بازطراحی و تعمیرات اساسی، بازگشایی شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بوشهر، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر در آیین بازگشایی این کتابخانه که صبح چهارشنبه با حضور تعدادی از مسئولان شهرستانی و جمعی از علاقه‌مندان به حوزه کتاب و کتابخوانی برگزار شد، گفت: این کتابخانه پیش از این، فضای مناسب و جلوه بصری خوبی نداشت که با بازطراحی انجام شده، فضای آن به طور کلی تغییر کرده و متحول شده است.

حیدر راهب یادآور شد: امید داریم با این بازطراحی و جلوه‎‌های بصری که در این کتابخانه ایجاد شده، رونق بیشتر آن را شاهد باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار بوشهر نیز در این مراسم با بیان اینکه چاهکوتاه از روستاهای بااصالت شهرستان است، گفت: روستای چاهکوتاه به عنوان یک روستای نمونه و فعال در زمینه‌های مختلف در میان سایر روستاهای شهرستان بوشهر شناخته می‌شود.

مهدی عابدی افزود: اهتمامی که بخشدار چغادک، دهیاری و شورای اسلامی روستای چاهکوتاه در بازطراحی این کتابخانه داشتند، نشان می‎دهد که در کنار کارهای عمرانی، مسائل فرهنگی نیز در اولویت مسئولان این بخش و روستا قرار دارد و این جای تقدیر دارد.

در پایان این آیین، از زینب هوشنگی، مسئول کتابخانه عمومی شهید ابراهیم موسوی روستای چاهکوتاه، بخشدار چغادک، دهیار و اعضای شورای اسلامی روستا، مسئول فرهنگی پایگاه بسیج و سایر دست اندرکاران بازطراحی و تعمیر این کتابخانه با اهدای لوح سپاس تقدیر شد.

به گزارش ایبنا، کتابخانه عمومی شهید ابراهیم موسوی در سال 1388 با زیربنای 218 متر مربع ساخته شده که دارای بیش از 9600 هزار نسخه کتاب و 500 عضو است. بازطراحی و تعمیرات این کتابخانه مرداد ماه امسال آغاز شد که طی دو ماه با صرف هزینه‌ای بالغ بر سه میلیارد ریال و مجهز شدن به بخش‌های مختلف شامل مخزن، دفاع مقدس، بوشهر شناسی، نشریات، کمک آموزشی، مرجع، سالن مطالعه آقایان، سالن مطالعه بانوان، بخش ویژه کودک و نوجوان بازگشایی و آماده ارائه خدمات به علاقه‎‌مندان کتاب و کتابخوانی و مطالعه شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها