شنبه ۹ خرداد ۱۳۸۸ - ۱۰:۵۹
المنهج الاثري في تفسير القرآن الکريم

تفسيري ديگر از قرآن كريم در كتابي با نام «المنهج الاثري في تفسير القرآن الکريم» به قلم "هدی جاسم محمّد أبوطبره" از سوي موسسه بوستان كتاب منتشر مي‌شود.\

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) ابراهيم رباني، كارشناس ارتباط با مراكز علمي و فرهنگي موسسه بوستان كتاب، با اعلام اين خبر اظهار داشت: اين كتاب با نام كامل «المنهج الاثري في تفسير القرآن الکريم؛ حقیقته و مصادره و تطبیقاته» عهده‏دار بحث درباره روش تفسير قرآن كريم با استناد و استفاده از حديث است.

وي افزود: تفسير قرآن كريم، دانش ارجمندى است كه مفسران از ديرباز به شيوه‏هاى نقلى، كلامى، فلسفى و علمى بدان اهتمام ورزيده‏اند. 

رباني خاطرنشان كرد: با توجه به ويژگي‌هاي هريك از روش‌هاي تفسير كتاب آسماني مسلمانان، مؤلف شيوه استناد به احاديث را در ميان روش‏هاى گوناگون، بهترين روش مى‏داند، لذا در اين كتاب در چهار فصل، خصوصيات آن را در عنوان‌هاي تعريف، مصادر، تطبيقات و ويژگى‏هاى تفسير بالمأثور، توضيح مي‌دهد. 

چاپ دوم كتاب «المنهج الاثري في تفسير القرآن الکريم» در شمارگان 1200 نسخه، 340 صفحه، قطع وزيري و جلد سلفون از سوي موسسه بوستان كتاب به زودي منتشر مي‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط