یکشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۸۸ - ۱۷:۳۰
مجموعه تست‌هاي آناتومي و فيزيولوژيي در بازار نشر

كتاب «آناتومي و فيزيولوژي انسان» اثر كبري شاهزيدي و مهديه آيرم با ارايه مجموعه تست‌ و سوالات درس‌هاي مختلف رشته ورزشي تربيت‌بدني و علوم ورزشي در مقطع متوسطه منتشر شد._

به گزارش خبر گزاري كتاب ايران(ايبنا)، اين كتاب با آوردن مجموعه تست‌ و سوالات پاسخ كوتاه، نمونه سوالات كنكور سراسري و آزاد، همراه با آخرين تغييرات كتاب‌هاي درسي مي‌تواند براي دانش‌آموزان هنرستان‌هاي تربيت‌بدني موثر واقع شود.

اين كتاب در سه بخش طراحي شده كه فصل اول شامل دو قسمت سوالات پاسخ كوتاه آناتومي و تست آناتومي مي‌شود. فصل دوم كتاب نيز داراي دو قسمت سوالات پاسخ كوتاه فيزيولوژي و تست‌ فيزيولوژي است و فصل پاياني به ارايه نمونه سوالات كنكور به همراه پاسخ‌نامه مي‌پردازد.

در قسمتي از مقدمه كتاب آمده است: «علاقه روزافزون دانش‌پژوهان، دانش‌آموزان و معلمان به كسب مدارج علمي بالاتر، عدم توزيع مناسب امكانات در مراكز آموزشي سطح كشور، و پراكندگي استعدادهاي مناسب در نقاط مختلف آموزشي، مولف‌هاي اين كتاب را بر آن داشت تا اقدام به جمع‌آوري كتاب حاضر كنند.»

كتاب «آناتومي و فيزيولوژي انسان» از سوي انتشارات بامداد كتاب در شمارگان 1000 نسخه، 256 صفحه و قيمت 40000 ريال منتشر و روانه بازار نشر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط