دوشنبه ۱۶ شهریور ۱۳۸۸ - ۱۱:۵۹
جنبش المپيك به بازار نشر کشيده شد

كتاب «آشنايي با جنبش المپيك» اثر دكتر سيد نصرالله سجادي از سوي انتشارات كميته ملي المپيك منتشر شد.\

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، اين اثر با ارايه اطلاعات جامع درباره تاريخچه و رويداد‌هاي بازي‌هاي المپييك مي‌تواند براي علاقه‌مندان به اين حوزه از ورزش موثر واقع شود.

اثر حاضر در سه فصل طراحي شده و در مجموع داراي 74 فصل اطلاعات است كه از جمله آن‌ها مي‌توان به‌ تجديد حيات جنبش المپيك، اهداف جنبش المپيك، استقلال و نفوذناپذيري ورزش، شعار المپيك، سازمان‌هاي تابعه، كنگره المپيك، مركز پزشكي وزرش، نحوه انتخاب شهر ميزبان، آرم بازي‌هاي المپيك و استاديوم المپيك اشاره كرد.

در قسمتي از مقدمه مولف آمده است: «با توجه به گسترش و توسعه اين جنبش در جهان و استقبال جوانان از آن، آشنايي با اين جنبش نياز به آموزش‌هاي ويژه دارد. كتاب آموزش جنبش المپيك به آموزش مقدماتي بخش‌هايي از اين نهضت عظيم ورزشي پرداخته است. در اين كتاب به معرفي بنيان تاريخي المپيك و آرمان‌هاي آن اشاره شده است. از آن‌جايي كه شكل گيري و استمرار هر حركت و جنبش اجتماعي در چارچوب يك سازمان مي‌تواند پايدارتر باشد، بنيان‌گذاران جنبش المپيزم به تاسيس كميته بين‌المللي المپيك در آغاز اقدام كردند.»

كتاب «آشنايي با جنبش المپيك» از سوي انتشار كميته ملي المپيك در شمارگان 3000 نسخه، 136 صفحه و بهاي 20000 ريال منتشر و روانه بازار نشر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط