شنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۶
«گفت‌وگو با عباس کیارستمی» پرفروش‌ شد/ استقبال از نشست کمال تبریزی و محمود کلاری

در دومین روز برگزاری چهلمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران پردیس ملت شاهد برگزاری پرجمعیت نشست تخصصی کمال تبریزی و محمود کلاری بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)؛ امروز و در دومین روز برگزاری چهلمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران پردیس ملت شاهد برگزاری پرجمعیت نشست تخصصی کمال تبریزی و محمود کلاری بود. این کارگاه با استقبال بی‌نظیر سینما دوستان و علاقمندان به فیلم کوتاه روبرو شد. ثبت‌نام در مجموعه کارگاه‌های چهلمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران که توسط انجمن سینمای جوانان ایران برگزار می‌شود به مبلغ کلی۴ میلیون تومان و تک درس ۲۰۰ هزار تومان برای علاقمندان در سایت انجمن و به صورت حضوری در پردیس سینمایی ملت امکان‌پذیر است.

روند کلی این نشست‌ها به صورت کارگاهی است. در همان روز نخست فیلم‌نامه‌ای توسط شرکت‌کنندگان در کارگاه محمدرضا گوهری تهیه و نوشته شده است. در طول ۲۰ نشست تخصصی در این جشنواره که با متخصصین اهالی سینما در رشته‌های مختلف برگزار می‌شود فیلمنامه به مرحله نهایی و شاید هم تولید می‌رسد.

در طول دومین روز برگزاری جشنواره فیلم کوتاه تهران نمایشگاه کتاب این جشنواره که در طبقه دوم پردیس سینمایی ملت برگزار شده است شاهد بازدید پرشور علاقمندان به کتاب‌های تخصصی سینما بود. به گفته مسئولین برگزاری این نمایشگاه بیشترین کتاب‌هایی که در این نمایشگاه و در روز دوم برگزاری فروخته شده‌اند به موضوعات فیلمنامه نویسی، عکاسی و مبانی سینما تعلق داشتند. انتشارات آبان، نشر ساقی و انتشارات جیحون از جمله پرفروش‌ترین ناشران در دومین روز نمایشگاه بودند.
 

کتاب‌های منتشر شده توسط انجمن سینمای جوانان در زمینه اقتباس و ساخت فیلم اقتباسی نیز جز کتاب‌های پرطرفدار این نمایشگاه بود.

در این میان کتاب «گفت‌وگو با عباس کیارستمی» پرفروش‌ترین کتاب این روز اعلام شد. این کتاب نوشته مهدی مظفری ساوجی است و در انتشارات آبان به چاپ رسیده است. آخرین چاپ این کتاب چاپ چهارم آن است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها