دوشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۸
فراخوان جشنواره نمایش‌نامه نویسی و هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری منتشر شد

هرمزگان - با شعار «این صحنه خانه ماست»، فراخوان جشنواره نمایشنامه نویسی و هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان منتشر شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرعباس اظهار کرد: مرحله استانی نوزدهمین جشنواره ملی هنرهای نمایشی و نمایش‌نامه نویسی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با شعار «این صحنه خانه ماست» در اسفند ماه در کانون هرمزگان برگزار خواهد شد.

پروین پشتکوهی، هدف از برگزاری این جشنواره را ایجاد فرصتی برای شناسایی و حمایت از استعدادهای هنری در بین نوجوانان، ارائه فرصتی برای تبادل تجربه و یادگیری بین کودکان و نوجوانان از طریق هنرهای نمایشی، ارتقا روحیه همکاری، کار تیمی و مهارت های اجتماعی در بین نوجوانان، ایجاد فضایی پویا و دوستانه برای تعامل کودکان و نوجوانان، ارائه فرصتی برای آموزش و توسعه مهارت های هنری و نمایشی به نوجوانان، ایجاد زمینه‌ای برای ارتقا دانش نظری و تبادل تجربه در حوزه هنرهای نمایشی و تشویق به توسعه هنرهای نمایشی برای کودکان و نوجوانان اعلام کرد.

وی یادآور شد: نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان، در بخش‌های نمایش (صحنه، عروسکی، زنده- عروسکی)، نمایش خلاق (نمایش کتابخانه‌ای، بازی نمایش) و نمایشنامه‌نویسی، برای شرکت‌کنندگان ۷ تا ۲۲ سال و بزرگسالان برگزار می‌شود.

پشتکوهی ادامه داد: آخرین مهلت ارسال اثر در قالب لوح فشرده در بخش هنرهای نمایشی تا اول بهمن ۱۴۰۲ و آخرین مهلت ارسال اثر در بخش نمایشنامه‌نویسی و نمایش خلاق ۱۲ دی ماه ۱۴۰۲ خواهد بود و حضور و شرکت برای عموم در جشنواره آزاد است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها