در مورد «پادکستینگ» بهندرت میتوان نوشتهای یافت که در آن از رادیو صحبتی به میان نیامده باشد. شاید تنها وجه تشابه پادکست با رادیو فراهمآوردن اطلاعات ارزشمند و انتقال آن به مخاطب توسط منابع صوتی باشد، اما وجوه افتراق و نبود تشابه این دو به اندازهای است که خلاف اظهار برخی از صاحبنظران، به زحمت بتوان پادکست را تهدیدی برای رادیو بهشمار آورد. رقابت با رادیو نیازمند پرورش رقبایی سرسخت است که با برخورداری از استعداد و شایستگیهای لازم و بروز و ظهور خلاقیتهای خود بتوانند در این فضای مناسب به فعالیت بپردازند. در کشور ما پادکست برای بسیاری از این علاقهمندان مدیوم اصلی نیست و بنا بهدلایل عدیده چندان با این فضا مأنوس نیستند. از جانب دیگر صرفنظر از یکی دو عنوان کتاب ترجمهشده و مقالات پراکنده در اینترنت، تلاش دیگری در جهت شناساندن بیشتر این پدیده صورت نپذیرفته است. مطالب این کتاب اساساً چگونگی بازاریابی و نحوۀ درآمدزایی از محل پادکست را به شما آموزش میدهد.
در همین راستا انتشارات سروش قصد دارد تا در روز سهشنبه ۲۱ آذر ماه از ساعت ۱۴ الی ۱۵ با حضور مترجم کتاب، محمود کربلایی احمد و دکتر مهدی دادجو نشستی حضوری تحت عنوان، نشست نقد و بررسی کتاب «پادکستینگ» در محل گنجینۀ کتاب انتشارات سروش به نشانی: تهران، خیابان شهید مطهری، تقاطع خیابان شهید مفتح، پلاک ۲۳۴، طبقۀ پنجم، برگزار نماید.
چاپ نخست این کتاب در ۱۹۰ صفحۀ رقعی، شمارگان ۱۰۰ نسخه و با قیمت ۱۲۰.۰۰۰ تومان توسط انتشارات سروش در اختیار علاقهمندان به مباحث این حوزه قرار گرفته است.
علاقهمندان برای تهیه این کتاب میتوانند از طریق فروشگاه با شمارۀ ۸۸۳۱۰۶۱۰ و فروشگاه اینترنتی با شمارۀ ۶۶۴۱۵۴۰۱ تماس حاصل نمایند. همچنین از طریق پیامرسانهای بله و ایتا انتشارات سروش به شماره ۰۹۹۲۱۶۰۵۱۱۹ و یا با مراجعه به سایت سروش www.soroushpub.com، برای تهیه کتاب اقدام کنند.
نظر شما