دوشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۱
آغاز پویش کتابخوانی سرداردل‌ها با کتاب‌های «عزیز زیبای من» و «عمو قاسم»

فارس_ معاون فرهنگی و هنری سپاه فجر فارس از تمدید رویداد فرهنگی هنری شهید القدس خبر داد و گفت: به مناسبت چهارمین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و گرامیداشت یاد و خاطره سیدالشهدای مقاومت، رویداد فرهنگی شهید القدس با ۹ عنوان برنامه ازجمله پویش کتابخوانی سردار دلها با ۲ کتاب «عزیز زیبای من» و «عمو قاسم» برگزار می‌شود.

سرویس استان‌های خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) - نجمه اشرفی: سرهنگ محمد رنجبر ضمن اعلام تمدید رویداد شهید القدس تا بیستم دی ماه جزئیات این رویداد را تشریح کرد وگفت: پویش سرباز قرآن با محوریت ختم قرآن کریم به نیت حاج قاسم، هم عهدی سبز با کاشت ۶۳ نهال مثمر توسط هر یک از پایگاه‌های مقاومت بسیج، اجرای مراسم یادبود در مساجد، محلات، مدارس، منازل و کانون‌های فرهنگی، انجام خدمات عام المنفعه مردمی نظیر آموزش رایگان، نان صلواتی، تخفیف فروشگاهی، به نیت حاج قاسم و شهدای جبهه مقاومت از جمله بخش‌های مختلف این رویداد را تشکیل می‌دهد.

وی پویش کتابخوانی سردار دل‌ها با محوریت مسابقه کتابخوانی حول کتاب عزیز زیبای من ویژه بزرگسالان و کتاب عمو قاسم ویژه کودک و نوجوان، اجرای پاتوقی گروه‌های سرود هم‌پای طوفان در اماکن پر تردد، اجرای پاتوقی نمایش رهایی در نقاط هدف، اکران مستند ژنرال در مساجد، مدارس، پایگاه‌ها و…را از دیگر بخش های این رویداد فرهنگی هنری برشمرد.

وی در ادامه درباره چگونگی ارسال آثار و شرکت در این رویداد توضیح داد: متقاضیان باید برای شرکت در این رویداد، پس از اجرای فعالیت های اعلام شده تصویر و فیلم‌های ۱۰۰ ثانیه‌ای اقدامات خود را در پیام‌رسان ایتا و گروه فتح قله‌ها که ویژه این رویداد ایجاد شده است، ارسال کنند.

به گزارش ایبنا، دبیر ستاد بزرگداشت هفته مقاومت سپاه فجر استان فارس اطهار داشت: عموم شهروندان می توانند آثار خود را درپیام رسان ایتا به شماره ۰۹۹۳۳۲۶۶۰۳۹ ارسال کنند. در پایان از آثار منتخب این رویداد قدردانی خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها