شنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۱
اختتامیه جشنواره ابوذر آذربایجان‌غربی به اواخر فروردین ماه موکول شد

آذربایجان‌غربی- رئیس سازمان بسیج رسانه آذربایجان‌غربی گفت: به‌دلیل همزمانی بهار قرآن و طبیعت، اختتامیه جشنواره ابوذر استان برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر به ۳۰ فروردین ماه سال ۱۴۰۳ موکول شد.

جهانگیر اسلام‌پرست، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ارومیه ادامه داد: تمام آثاری که از طریق سامانه بسیج رسانه دریافت شده و یا به‌صورت دستی به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود، بوسیله داوران جشنواره داوری شده و منتخبین مشخص و جوایز و هدایا نیز آماده شده است.

این مسئول با آرزوی سالی خوش برای همه اهالی رسانه و مطبوعات گفت: از ابتدای اردیبهشت سال آتی جلسات هیئت اندیشه‌ورز و همچنین شورای سیاستگذاری جشنواره ابوذر و رویداد رسانه‌ای امید به‌صورت منظم برگزار خواهد شد و سعی خواهیم کرد تا با برنامه‌ریزی کامل و جامع، شاهد برگزاری هرچه پرشورتر و باشکوه‌تر جشنواره در سال آینده باشیم.

وی با اشاره به محورهای جشنواره ابوذر، ادامه داد: آثار این جشنواره در ۱۰ محور شعار سال، جهاد تبیین، پیوند رسانه و صنعت، دستاوردهای انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه‌های اقدام، امید و نشاط آفرینی، خانواده جامعه فرزند آفرینی، سبک زندگی ایرانی اسلامی و مقابله با آسیب‌های اجتماعی دریافت شده است.

اسلام‌پرست با بیان اینکه ۱۰ قالب برای ارسال آثار شرکت‌کنندگان پیش‌بینی شده است، گفت: گزارش خبری، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، تیتر، اینفوگرافی، موشن‌گرافی، عکس، کلیپ و گزارش ویدیویی، مستند و پادکست قالب‌های مورد داوری در این جشنواره هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها