چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۵
مجموعه داستانی «به رنگ تار چشم‌هایش»

تازه‌ترین اثر وحید اصالت‌فر با نام « به رنگ تار چشم هایش» که شامل ۱۲داستان کوتاه است توسط انتشارات پلات به بازار کتاب آمد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا وحید اصالت‌فر، نویسنده خوزستانی، متولد سال ۱۳۵۹ زاده شهرستان شوش دانیال (ع) و ساکن اهواز است. کارشناسی ارشد علوم سیاسی دارد و تا کنون از وی شش کتاب شامل چهار رمان و دو مجموعه داستان کوتاه به چاپ رسیده است.

تازه ترین اثر اصالت‌فر، مجموعه داستان «به رنگ تار چشم هایش» که شامل دوازده داستان کوتاه است اخیراً به چاپ رسیده است.

در بخشی از داستان «ونگ‌زن» از این کتاب می‌خوانیم: «هنوز هم تیر می‌کشد، مثل صدای بچه‌ای که ونگ بزند. شبیه ونگ ونگ گیج صدای دختری که لابه‌لای درختان جنگلی گم شده باشد و نفهمد چه بلایی سرش آمده است. سردرگم سرت را بالا می‌آوری که لااقل تکانی بخوری. سرت می‌خورد به چیزی. نمی‌دانی چی بالای سرت است که حتی نمی‌توانی درست نفس بکشی. می‌خواهی دستت را زیر سرت بگیری تا مهار کنی گردنت را که انگار آویزان بود به چیزی؛ اما دست‌هایت بسته بودند. نمی‌فهمی حتی کجایی که یک دفعه حرکت می‌کنی. حرکت ماشینی که انگار از کل چاله‌های شهر می‌گذشت؛ چاله‌هایی که به گودی چاهی می‌مانست و تمامی هم نداشتند. دردی که دوباره به پشت سرت هجوم می‌آورد و خونی که توی مویرگ‌های سرت مثل ضربان نبض شروع به ونگ ونگ می‌کند.»

انتشارات پلات اخیراً این کتاب را در ۱۰۴ صفحه و با قیمت ۱۱۰ هزار تومان عرضه کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها