شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۸
دوست داشتم فضای تخیلی تالکین را ادامه می‌دادم/ کتاب‌پارک با سه عنوان جدید در نمایشگاه حضور دارد

منصوره مصطفی‌زاده گفت: حالا که قرار است آرزو کنم، آرزوی من این است که می‌توانستم فضای تخیلی تالکین را ادامه دهم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا): نشر کتاب‌پارک با حدود ۷۰ عنوان به نمایشگاه کتاب تهران ۱۴۰۳ آمده است که سه عنوان از این کتاب‌ها چاپ جدید هستند و تقریباً تمام عناوین قبلی تجدید چاپ شده‌اند. تعدادی از این عناوین جدید عبارت‌اند از: جلد جدید مجموعه کمیک‌استریپ «هیلدا» و جلد جدید مجموعه «کودک امروز» با نام «مبارز کوچک و هیولای نگرانی» با موضوع غلبه بر نگرانی‌ها و استرس‌ها.

همچنین برنامه ویژه این نشر دیدار با نویسندگان و تصویرگران است و رویداد بلندخوانی کتاب نیز در غرفه این انتشارات برگزار می‌شود.


منصوره مصطفی‌زاده، مدیر نشر کتاب‌پارک نیز اعلام کرد: در ایام نمایشگاه چند قرارداد جدید با نویسندگان‌مان داریم و سعی می‌کنیم سال آینده کتاب‌های تألیفی بیشتری داشته باشیم.

مصطفی‌زاده، نویسنده کتاب «کاشفان دنیا» است و با توجه به فعالیت در این حوزه پاسخ‌گوی سوال ما نیز بود که «دوست داشته ادامه‌دهنده چه داستان یا رمانی باشد؟». او در این‌باره گفت: سوال سختی است. من طرفدار فانتزی‌ها هستم و شاید دوست داشتم در دنیای «ارباب حلقه‌ها» کاری انجام دهم؛ اما نه خودم و نه هیچ‌کس دیگر را در این سطح نمی‌بینم. واقعاً نویسنده‌هایی که می‌توانند جهانی خلق کنند بسیار انگشت‌شمارند و خیلی هم کم دیده می‌شوند. روزی تالکینی در ادبیات فانتزی می‌آید که تا صد سال بعد هم همه نویسندگان از او الگو می‌گیرند؛ اما حالا که قرار است آرزو کنم، آرزوی من این است که می‌توانستم فضای تخیلی تالکین را ادامه دهم ولی به هرحال فقط در حد آرزو است.

غرفه نشر کتاب‌پارک در سالن کودک و نوجوان شمالی، راهرو ۱، غرفه ۱۲۰ واقع است.

به گزارش ایبنا: نمایشگاه کتاب تهران ۱۴۰۳ با شعار «بخوانیم و بسازیم» ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت‌ماه در مصلای امام خمینی (ره) در حال برگزاری است.

اطلاعات کامل نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ تهران را اینجا بخوانید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط