دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۳
رسول آفتاب با ۵۲ عنوان کتاب در نمایشگاه/ لزوم توجه به تولیدات کودک و دفاع مقدس

مدیر انتشارات رسول آفتاب از حضور این انتشارات در نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ تهران با ۵۲ عنوان کتاب خبر داد.

رحیم مخدومی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا در خصوص حضور این انتشارات در نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ تهران اظهار کرد: انتشارات رسول آفتاب با ۵۲ عنوان کتاب در نمایشگاه کتاب سال جاری حاضر شده است.


وی در خصوص آثار شاخص انتشارات رسول آفتاب گفت: «من همیشه با تو هستم» داستانی بلند در خصوص زندگی شهید خزل اکبری یکی از شهدای استان ایلام است. «چای گرم فرمانده» با محوریت شهید محمد جعفرجو اثر معصومه رمضانی دیگر اثر شاخص انتشارات رسول آفتاب در نمایشگاه کتاب است.


مدیر انتشارات رسول آفتاب ادامه داد: «سه چهارده» داستانی بلند از سه نوجوان ۱۴ ساله که برای راضی کردن خانواده و دستکاری در شناسنامه برای حضور در جنگ با مشکلات و چالش‌هایی روبه‌رو می‌شوند و در جبهه نیز شیطنت‌های خاص خود را دارند و جبهه نیز تاثیر خاصی روی آنها دارد و هر سه شهید می‌شوند، البته هر سه نفر برادر شهید بودند.


مخدومی در خصوص آثار حوزه کودک و نوجوان انتشارات رسول آفتاب گفت: در این حوزه دو کتاب «دختر شجاع دزفول» و «تخت آتا» حاصل ششمین دوره جشنواره رسول آفتاب است که با موضوع کتاب کودک و ادبیات دفاع مقدس برگزار شد. در ششمین دوره جشنواره رسول آفتاب ۲۱ اثر با قابلیت چاپ شناسایی شد که ۲ اثر اخیراً چاپ شده و بقیه آثار نیز به مرور زمان چاپ خواهد شد.


وی تصریح کرد: «با سفیران دهه شصت» خاطرات مربیان علوم تربیتی دهه ۶۰ به قلم شعله جهانگیری دیگر اثر جدید انتشارات رسول آفتاب در نمایشگاه سال جاری است.


مدیر انتشارات رسول آفتاب در خصوص لزوم فعالیت در حوزه کودک و نوجوان و دفاع مقدس گفت: در این حوزه کتاب خوبی که قابلیت ارتباط با کودک را داشته باشد بسیار کم نوشته شده است و با توجه به نیاز مخاطب ما در این حوزه جشنواره‌ای برگزار کردیم تا ضمن جذب تولیدات حوزه کودک و نوجوان و دفاع مقدس بتوانیم به سمت شناسایی نویسندگان جدید حرکت کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط