دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۵
«مطلع معرفت نفس» پیشنهاد انتشارات «انوار توحید» به مخاطبان نمایشگاه کتاب تهران

مدیرعامل انتشارات «انوار توحید» گفت: کتاب «مطلع معرفت نفس» و «سرچشمه راز و نیاز» از جمله کتاب‌های این نشر است که به تمام خوانندگان علاقه‌مند به حوزه تربیتی و معنوی پیشنهاد می‌شود.

ناصر ارجمند در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) با اشاره به حضور انتشارات انوار توحید در سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اظهار کرد: انتشارات انوار توحید وابسته به موسسه تحقیقاتی پویندگان انوار توحید از سال ۱۳۸۰ توسط آیت‌الله کمیلی فعال شد و در سال ۱۳۹۸ با اخذ مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به صورت رسمی فعالیت خود را در زمینه‌های فرهنگی، پژوهشی و تربیتی آغاز کرد.

وی افزود: تبیین، ترویج و نهادینه‌سازی مکتب توحیدی مبتنی بر ثقلین یکی از مهم‌ترین ماموریت‌های این نشر است.

مدیرعامل انتشارات انوار توحید با اشاره به حضور این نشر در بزرگترین رویداد فرهنگی کشور عنوان کرد: این انتشارات با ۱۶ عنوان کتاب و ۴ عنوان جدید در نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ تهران حضور یافت.

وی ادامه داد: کتاب «مطلع معرفت نفس» و «سرچشمه راز و نیاز» از جمله کتاب‌های این نشر است که به تمام خوانندگان علاقه‌مند به حوزه تربیتی و معنوی پیشنهاد می‌شود.

ارجمند با اشاره به فروش مجازی این ناشر در نمایشگاه کتاب تهران گفت: این انتشارات هم به صورت فیزیکی و هم به صورت مجازی فعالیت دارد، اما عناوین موجود در بخش فروش مجازی از عناوین فیزیکی بیشتر است.

گفتنی است؛ علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه این آثار به سالن شبستان، راهرو ۵، غرفه ۱۰۳ در مصلی امام خمینی (ره) و یا وبسایت رسمی www.book.icfi.ir مراجعه نمایند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط