دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۱
استقبال از «شناسنامه شهید حسینی‌بای» در نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ تهران

مدیر انتشارات «شهدای نینوا» گفت: «شناسنامه شهید حسینی‌بای» یکی از تازه‌های انتشارات «شهدای نینوا» گلستان است که در نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ تهران مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته است.

زینب ترابی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) با اشاره به حضور انتشارات شهدای نینوا در سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اظهار کرد: انتشارات شهدای نینوا وابسته به مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و بسیج سپاه استان گلستان با بیش از ۶۰ عنوان کتاب در نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ تهران حضور یافته است.

وی افزود: بیش از ۱۰ اثر از تازه‌های این نشر هستند که اعلام وصول دو عنوان در سال جاری انجام شده و بقیه مربوط به سال ۱۴۰۲ هستند.

مدیر انتشارات شهدای نینوا با اشاره به عناوین تازه‌های این نشر بیان کرد: «شناسنامه شهید حسینی‌بای» و «مردان خدا» دو عنوانی هستند که اعلام وصول آن‌ها در سال ۱۴۰۳ انجام شد.

ترابی با اشاره به فروش مجازی این انتشارات در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بیان کرد: تمام عناوینی که به صورت فیزیکی در نمایشگاه وجود دارند در بخش مجازی نیز به فروش می‌رسند و علاقه‌مندان نیز می‌توانند به صورت مجازی نسبت به تهیه عناوین مورد نظر خود اقدام کنند.

گفتنی است؛ علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه آثار این نشر با مراجعه به سالن شبستان، راهرو ۱۹، غرفه ۴۰۷ و یا وبسایت رسمی www.book.icfi.ir اقدام نمایند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط