دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۴
نمونه کم‌نظیر تلاش و خدمت در راه نظام مقدس جمهوری اسلامی

اصفهان - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همراهانش را در سانحه سقوط بالگرد تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در اصفهان، در پیام سید مهدی سیدین‌نیا آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَیٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

روح بلند و ملکوتی شهید جمهور، حضرت آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی به اعلی علیین پیوست.

ایشان نمونه کم‌نظیر تلاش و خدمت در راه نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه‌ها و برهه‌های مختلف حساس سال‌های پرفراز و نشیب انقلاب مبارک اسلامی بود. بی‌شک ضایعه جبران‌ناپذیر فقدان این مجاهد پرتلاش و خستگی‌ناپذیر، جان ملت را به درد آورد؛ اما به اشاره رهبر مقتدر و عزیز انقلاب، جریان خروشان خدمت در کشور از حرکت باز نخواهد ایستاد و خللی در این حرکت عظیم ایجاد نخواهد شد.

شهادت جان‌سوز این خدمت‌گزار ملت و خادم الرضا علیه السلام و همچنین شهید آیت‌الله سید محمدعلی آل‌هاشم، شهید دکتر حسین امیرعبداللهیان، شهید پاسدار سید مهدی موسوی، شهید مالک رحمتی و شهدای تیم پرواز را به محضر امام عصر ارواحنا فداه، رهبر فقیه و حکیم انقلاب اسلامی و ملت صبار و شکور تبریک و تسلیت عرض می‌کنم و برای خانواده‌ها و ملت عزادار طلب صبر و برای وجود مقدس رهبر عزیزمان سلامتی و طول عمر از خدای منان مسئلت دارم و دعا می‌کنم روح بلند شهدای خدمت در محضر مبارک حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا (ع) آرام یابد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها