سه‌شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۹
تسلیت نمایندگان، ارگان‌ها و سازمان‌های استان زنجان در پی شهادت رئیس جمهور و همراهانش

زنجان- نمایندگان مردم استان زنجان در مجلس، سپاه استان و جمعی از ارگان‌های استانی در پیام‌هایی جداگانه شهادت رئیس جمهور و همراهانش را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان، سازمان‌ها، ادارات کل و ارگان‌های استان زنجان در پیام‌های جداگانه‌ای شهادت رئیس جمهور و همراهانش را تسلیت گفتند.

پیام تسلیت سپاه استان زنجان

شهادت هنر مردان خدا و مزد و پاداش مجاهدت‌ها و تلاش‌های بنده‌های برگزیده، مخلص و مجاهد است که خداوند متعال به آنان عطا می‌کند.

امروز باب دیگری از ابواب شهادت به روی خادم الرضا آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور خستگی ناپذیر و با اخلاص ایران اسلامی و همراهانشان گشوده شد که همگی در مسیر احیای اسلام ناب محمدی (ص) و تحقق آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی قدم برداشته و لبیک گویان به ندای نائب امام زمان (عج) سر از پا نمی شناختند.

همانطور که رهبر عزیزتر از جانمان فرمودند که «مطمئن باشید هیچ اختلالی در کار کشور به وجود نمی‌آید» ما نیز این اطمینان را می‌دهیم که قطعاً این مسیر پر افتخار خدمتگزاری را تا رسیدن به آرمان‌های والا و مقدس آن با عزمی راسخ و قدم هایی مستحکم‌تر طی خواهیم کرد.

پیام تسلیت نماینده منتخب مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه

خبر ناگوار بود و سخت و باورش دشواراینجانب به نمایندگی از مردم شریف شهرستان‌های ابهر، خرم‌دره و سلطانیه شهادت رئیس جمهور فقید آیت‌الله رئیسی و جمعی از مسئولین همراه ایشان بر اثر سانحه سقوط بالگرد را به محضر حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری و همه مردم عزیز ایران وخانواده‌های این عزیزان تسلیت عرض می‌کنم. آنچه تحمل این ضایعه را ممکن می‌کند، ایمان به وعده‌های الهی و وجود لنگرگاه ولایت و پشتیبانی مردم از نظام اسلامی در لحظات سخت و دشوار است. از خداوند متعال شادی روح این عزیزان و صبر و سلامتی برای بازماندگان و همه مردم عزیز ایران مسئلت می‌نمایم.

پیام تسلیت اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان

خبر شهادت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور کشور و همراهان ایشان در پی وقوع حادثه سقوط بالگرد، قلب‌های ملت ایران را در بهت و اندوه فرو برد.

شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراه نشان ضایغه و غم بزرگ و جبران‌ناپذیربرای ملت ایران است. حادثه تلخ سقوط بالگرد حامل آیت الله رئیسی رئیس جمهور محبوب و مردمی، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، استاندار آذربایجان شرقی و نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و هیئت همراه، موجب اندوه و تأثر فراوان شد.

سید محرومان در پیگیری و تلاش برای حل مشکلات و شهادت در راه خدمت به مردم، مثال‌زدنی و الهام‌بخش همه مسئولان و متولیان کشور بوده است. اینجانب این ضایعه دردناک و تلخ را به پیشگاه حضرت ولی عصر ارواحنا فداه و نایب حق مدارش مقام معظم رهبری، به خانواده این عزیزان، مردم سربلند و قدر شناس ایران اسلامی تسلیت عرض می‌نمایم.

پیام تسلیت اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان

خبر شهادت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور کشور، وزیر امور خارجه، نماینده ولی فقیه استان آذربایجان شرقی، استاندار و دیگر همراهان ایشان در پی وقوع حادثه سقوط بالگرد، قلب‌های ملت ایران را در بهت و اندوه فرو برد.

بدون شک این ضایعه فقدانی بزرگ و جبران‌ناپذیر است و داغی است که به آسانی تسلی نمی‌یابد.مداومت و استقامت این سید محرومان در پیگیری و تلاش برای حل مشکلات و شهادت در راه خدمت به مردم، مثال‌زدنی و الهام‌بخش همه مسئولان و متولیان کشور بوده است. از خداوند رحمان علو درجات و محشور شدن با ائمه اطهار را مسئلت دارم.

پیام تسلیت حجت‌الاسلام حسن شجاعی، نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه

خادم امام رئوف و ملت، یار وفادار مقام معظم رهبری، رئیس جمهوری محبوب ایران اسلامی، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی و همراهان عزیز ایشان از جمله آیت الله آل هاشم امام جمعه عزیز تبریز، دکتر امیرعبداللیهان وزیر محترم امور خارجه، استاندار محترم آذربایجان شرقی، مسئول تیم حفاظت و کادر پرواز و شهید ابهری شهید بهروز قدیمی، موجب موجی از غم و اندوه ملی در دل‌های مردم بزرگ ایران و آزادگان جهان گردید.

فقدان آیت الله رئیسی، این رجل الهی که در کارنامه ۴۵ ساله خود، نمونه بارز و شاخص مسئول تراز انقلاب اسلامی در مسولیت‌های مختلفی که در این نظام مقدس عهده دار بودند، ضایعه‌ای بس بزرگ و جبران ناپذیری است.

از خصوصیات برجسته ایشان صداقت و سلامت، صفای باطنی، ساده زیستی، عدالت‌خواهی و فسادستیزی و شجاعت، خستگی ناپذیر در خدمت گزاری به مردم، پیروی عملی از ولایت و تلاش شبانه روزی برای تحقق آرمان‌های امام و شهیدان بود که با اخلاص کم نظیر ایشان تمام این ویژگی‌ها ضریبی دو چندان به خود می‌گرفت و چه زیبا ثمره این اخلاص را با شهادت در مسیر اسلام و انقلاب در شب میلاد امام رضا علیه السلام گرفت.

اینجانب ضمن تسلیت این ضایعه عظیم به حضرت بقیه الله اعظم ارواحنا له الفدا، مقام معظم رهبری مدظله العالی، مردم شریف ایران اسلامی و به خصوص بازماندگان ارجمند این عزیزان، به روح بلند این شهیدان درود می‌فرستم و رحمت و مغفرت الهی را برای ایشان مسألت می‌کنم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط