سه‌شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۰
خوانش کتاب «فینلی داناوان کلکش را می‌کند» در فرهنگسرای رسانه

مراسم خوانش کتاب «فینلی داناوان کلکش را می‌کند» در فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، فرهنگسرای رسانه در سیصدو هشتمین نشست زرین قلم به خوانش کتاب «فینلی داناوان کلکش را می‌کند» می‌پردازد.

کتاب «فینلی داناوان کلکش را می کند» نوشته «ال کاسیمانو» توسط نشر کتاب کوله پشتی منتشر شده است. فینلی دوناوان یک مادر مجرد دو فرزند است و رمان نویسی در حال مبارزه است. وقتی شنیده می‌شود که فینلی در سر ناهار درباره داستان رمان تعلیق جدیدش با مأمورش صحبت می‌کند، او را با یک قاتل قراردادی اشتباه می‌گیرند و ناخواسته پیشنهادی را می‌پذیرد که از شوهر مشکل‌دارش خلاص شود تا زندگی خود را تامین کند.

به زودی، فینلی متوجه می‌شود که جنایت در زندگی واقعی بسیار دشوارتر از همتای خیالی آن است، زیرا او در یک تحقیق قتل در زندگی واقعی درگیر می‌شود. خواندن کتاب ال کوسیمانو لذت بخش است که با تمام وجود در به تصویر کشیدن سرخوردگی‌ها و پیروزی‌های مادری در تمام آشفتگی، شادی و لحظه‌های صمیمانه‌اش شما را همراه خواهد کرد. در ادامه سلسله نشست‌های زرین قلم به نقد خوانش کتاب فینلی داناوان کلکش را می‌کند» باحضور فاطمه صادقی و جمعی از اهالی فرهنگ، هنر و رسانه با هدف استعدادیابی در حوزه فن بیان و گویندگی سه شنبه ۸ خردادماه ساعت ١٧ تا ۱۹ در فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شود.

به گزارش ایبنا؛ به نقل از فرهنگسرای رسانه، علاقه‌مند برای حضوردر این جلسه می‌توانند به آدرس پاسداران، خیابان گل‌نبی، خیابان ناطق نوری، میدان قبا مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۲۶۷۰۱۴۸۲ تماس بگیرند.

برچسب‌ها

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها