پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۳
فراخوان کتاب ۳ دقیقه‌ای منتشر می‌شود/ حمایت جهاد دانشگاهی از صنایع خلاق فرهنگی

زنجان- رئیس جهاد دانشگاهی استان زنجان با اشاره به برگزاری مسابقه کتاب سه دقیقه‌ای در جهاد دانشگاهی گفت: این نهاد از صنایع خلاق فرهنگی در بخش‌های مختلف حمایت می‌کند.

طاهر یوسفی امیری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان اظهار کرد: جهاد دانشگاهی در حوزه آموزش‌های کوتاه و بلند مدت در ۷ گروه آموزشی برنامه‌های متعددی اجرا می‌کند.

وی با اشاره به اینکه دوره‌های آموزشی جهاد دانشگاهی برای رده‌های سنی مختلف برگزار می‌شود، تصریح کرد: در ذیل همین برنامه‌ها، سال گذشته برای ۴۰ هزار نفر آموزش‌های مهارتی و کاربردی ارائه شد.

رئیس جهاد دانشگاهی استان زنجان با اشاره به اینکه علاوه بر برنامه‌های آموزشی مباحث فرهنگی نیز مورد توجه این نهاد است، اضافه کرد: در این زمینه برنامه کتاب سه دقیقه‌ای با حضور دانشجویان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: در رویداد «کتاب سه دقیقه‌ای»، دانشجویان بهترین کتاب‌هایی را که مطالعه کرده‌اند در فرصتی سه دقیقه‌ای معرفی و تجربه مطالعه این آثار را با دیگران به اشتراک می‌گذارند.

یوسفی امیری گفت: در این سه دقیقه ایده اصلی و جان کلام هر کتاب بیان می‌شود تا دیگران نیز به خواندن یا شنیدن آن ترغیب شوند.

رئیس جهاد دانشگاهی استان زنجان ادامه داد: ملاک اصلی ارزیابی، علاوه بر محتوای کتاب، شامل نحوه ارائه و رعایت فنون و مهارت‌های ارتباطی است. هم‌زمان با این مسابقه کارگاه فن‌بیان و سخنرانی هم برگزار می‌شود.

وی به اقدامات انجام شده در حوزه پژوهش در جهاد دانشگاهی استان اشاره و اظهار کرد: در این حوزه، در دو بخش صنایع غذایی و کشاورزی و همچنین ICT جهادگران فعالند و کارهای خوبی انجام شده که رضایت از محصولات تولیدی و خدمات ارائه‌شده را شاهدیم.

وی به حمایت جهاد دانشگاهی زنجان از کسب و کارها اشاره کرد و افزود: در مرکز رشد جهاد دانشگاهی زنجان ۲۶ تیم شامل ۹۰ نفر از جوانان استان مستقرند و تمرکز فعالیت‌شان صنایع خلاق فرهنگی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط