سه‌شنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۹
۲ مسابقه فرهنگی و ادبی توسط جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود

زنجان- رئیس جهاد دانشگاهی استان زنجان گفت: ۲ مسابقه فرهنگی و ادبی توسط جهاد دانشگاهی استان زنجان برگزار می‎شود.

طاهر یوسفی امیری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان اظهار کرد: جهاد دانشگاه در کنار مباحث آموزشی به موضوعات فرهنگی نیز توجه ویژه داشته و با بهره‌گیری از ظرفیت زیرمجموعه فعالیت‌های متعددی در این حوزه انجام می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه امسال نیز با همکاری مجموعه‌های دانشجویی دو رویداد فرهنگی برگزار می‌شود، اضافه کرد: یکی از این رویدادها مسابقات کتابخوانی و مسابقات ملی کتاب سه دقیقه‌ای است.

رئیس جهاد دانشگاهی استان زنجان با اشاره به اینکه در قالب این مسابقه تجربیات دانشجویان در قالب کتابخوانی به اشتراک گذاشته شده و همچنین فنون کتابخوانی آموزش داده می‌‎شود، افزود: خوانش کتاب و خلاصه‌سازی آن و همچنین شناسایی استعدادهای برتر از جمله اهداف برگزاری این مسابقه دانشجویی است.

وی همچنین از برگزاری مسابقات طنز دانشجویی هم خبر داد و گفت: جشنواره سراسری طنز دانشجویی «تلخند» به همت جهاددانشگاهی استان زنجان و با همکاری سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی، دانشگاه زنجان، حوزه هنری استان زنجان و شهرداری زنجان هر سال برگزار می‌شود.

رئیس جهاد دانشگاهی استان زنجان افزود: این جشنواره نیز در دو بخش شعر و نثر با موضوعات «موضوع آزاد» و «زندگی دانشجویی» خوابگاه، سلف غذاخوری، امتحانات، فضای دانشگاه، شهریه برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط