دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۸
کتابخانه آببر طارم به نام شهید رئیسی نامگذاری شد

زنجان- مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان گفت: کتابخانه آببر طارم به نام شهید رئیسی نامگذاری شد.

محمد رضاخانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان اظهار کرد: عملیات ساخت کتابخانه عمومی آببر طارم (شهید رئیسی) به پایان رسیده و به زودی افتتاح خواهد شد.

وی تصریح کرد: خوشبختانه با اقداماتی که انجام شده این کتابخانه به لحاظ عمرانی، فضاسازی و تجهیزات یکی از بهترین کتابخانه های استان است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان با تأکید بر اینکه کتابخانه آببر طارم با حمایت‌های استاندار و پیگیری جدی رئیس جمهور شهید به سرانجام رسید، اضافه کرد: به همین خاطر این کتابخانه به نام شهید رئیسی نامگذاری شده است.

رضاخانی با اشاره به نیاز منطقه و شهرستان به داشتن این کتابخانه عمومی افزود: این کتابخانه فرصت ویژه ای برای این شهرستان است که می تواند نشاط اجتماعی را به بار بیاورد.

رضاخانی با بیان اینکه توجه به حوزه کتاب، کتابخوانی و کتابخانه های عمومی مقوله حائز اهمیتی است؛ زیرا از بسیاری از آسیب‌های اجتماعی پیشگیری می‌کند، اضافه کرد: امروزه کتابخانه‌های عمومی به باشگاه اجتماعی تبدیل شده و کارکردهای بسیاری دارند.

وی با اشاره به اینکه خدمات کتابخانه‌های عمومی در سطح استان بسیار متنوع است و مورد اقبال عمومی مواجه شده است، افزود: امروز دیگر کتابخانه یک قرائت خانه یا محلی برای امانت کتاب نیست؛ بلکه کارگاه‌های آموزشی، فرهنگی، ادبی و کارآفرینی نیز در آنها انجام می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط