یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۱
پویایی و کارآفرینی کتابخانه‌ها موجب رشد و ترقی جامعه می‌شود

خوزستان - نماینده مردم اهواز، کارون و باوی در مجلس شورای اسلامی گفت: کتابخانه‌های عمومی یکی از نمادهای فرهنگی شهر محسوب می‌شوند و هر اندازه به پویایی، زیبایی و کارآفرینی بیشتر برسند، جامعه شاهد رشد و ترقی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در اهواز، محمد امیر ظهر دوشنبه در نشست با رئیس کتابخانه‌های عمومی اهواز با بیان اینکه کتابخانه‌های عمومی یکی از نمادهای فرهنگی شهر محسوب می شوند، اظهار کرد: کتابخانه‌های عمومی هر اندازه پویاتر، زیباتر و کارآفرین‌تر باشند، موجب رشد و ترقی خواهد جامعه می‌شوند.

نماینده مردم اهواز، کارون و باوی در مجلس شورای اسلامی افزود: اجرای سند راهبردی کتابخانه‌ها می‌تواند به ارتقای فرهنگ کتاب و کتابخوانی کمک کند.

وی ادامه داد: در راستای بودجه مالی و سهم نیم درصد کتابخانه‌های عمومی از شهرداری، تا وصول نتیجه پیگیری می‌کنیم تا به شکل مطلوب، حقوق نهاد مطالبه شود.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی اهواز هم در این نشست با اشاره به مشکلات و موانع در کتابخانه‌های عمومی اهواز بیان کرد: امیدواریم نماینده مردم اهواز، باوی، کارون در مجلس شورای اسلامی بتواند یاری رسان نهاد کتابخانه های عمومی باشد و از حقوق این سازمان و نهاد فرهنگی دفاع کند.

خدیجه مرادی ضمن تشریح سند راهبردی و مصوبات انجمن شهرستان اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های شهر اهواز پیگیری زمین و ایجاد کتابخانه در منطقه کوی ملت و زیتون کارمندی اهواز است.

مرادی گفت: امیدواریم با همت و تلاش نمایندگان مجلس و نهاد کتابخانه‌های عمومی اهواز به‌زودی مکانی فرهنگی در دو منطقه نامبرده ایجاد شود.

در پایان دیدار لوح یادبود دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به نماینده مردم اهواز محمد امیر اعطا شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها