شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۱
دیدار نماینده کوهدشت و رومشکان با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان

لرستان - نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی درباره مسائل و ظرفیت‌های فرهنگی، هنری این شهرستان با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در خرم‌آباد، علی امامی‌راد روز شنبه با اعظم روانشاد دیدار و درباره مسائل و مشکلات حوزه فرهنگ و هنر شهرستان کوهدشت، رومشکان و نیز مجموعه استان لرستان بحث و تبادل نظر کردند.

در این دیدار مباحثی حول محور شرایط و توانایی‌های شهرستان کوهدشت در عرصه‌های فرهنگی، هنری، تاریخی و اجتماعی و لزوم توجه بیشتر و تلاش به منظور رفع موانع و کاستی‌های مرتبط با این عرصه مطرح و مورد گفتگو و بررسی قرار گرفت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان در این دیدار با اشاره به ظرفیت‌های دینی، فرهنگی و هنری لرستان و شهرستان کوهدشت بر لزوم تقویت زمینه‌های فرهنگی و هنری استان تاکید کرد.

جریان‌سازی در حوزه فرهنگ نیازمند اعتبارات ویژه است

روانشاد با اشاره به اینکه لرستان نیازمند نگاه ویژه اعتباری در حوزه فرهنگ و هنر است، افزود: جریان‌سازی در حوزه فرهنگ و هنر انقلاب نیازمند حمایت معنوی و نگاه ویژه مسئولین در تخصیص بودجه فرهنگی است.

دیدار نماینده کوهدشت و رومشکان با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان

آمادگی داریم برای رفع اولویت‌های فرهنگی استان در راستای سیاست‌های مجلس خدمت کنیم

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی، نیز در این دیدار با اشاره به توانمندی‌های مردم حوزه انتخابیه خود در زمینه‌های مختلف فرهنگی، هنری افزود: تلاش می‌کنیم در راستای سیاست‌های مجلس دوازدهم برای رفع اولویت‌های فرهنگی شهرستان کوهدشت و فراتر از آن در خدمت مردم استان باشیم.

امامی‌راد ابراز امیدواری کرد با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای اهداف فرهنگی و کاهش معضلات اجتماعی بتوانیم گام‌های اساسی را برداریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها