چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۷
مسابقات قرآن اوقاف با حضور ۴۶۰ زنجانی آغاز شد

زنجان- مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: چهل و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم با حضور ۴۶۰ زنجانی آغاز شد.

حجت‌الاسلام مختار کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان، اظهار کرد: پس از پایان ثبت نام مرحله شهرستانی چهل و هفتمین دوره مسابقات قرآنی؛ از امروز برگزاری این مسابقات آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه مرحله شهرستانی چهل و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف در رشته های آوایی دوشنبه و سه شنبه ۱۲ و ۱۳ تیرماه جاری برگزار شد، افزود: مسابقات مرحله شهرستانی چهل و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف در حسینه اعظم زنجان برگزارو مسابقات ۵ شهرستان زنجان طارم ایجرود ماهنشان و سلطانیه بصورت تجمیعی در زنجان برگزار شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به حضور ۴۶۰ نفر در این مسابقات گفت: مرحله شهرستانی رشته‌ای آوایی ۴۷ دوره مسابقات سراسری قرآن کریم برگزار شد.

کرمی با اشاره به اینکه مسابقات امسال در دو بخش آقایان و خانم های بالاتر از ۱۸ سال برگزار می‌شود و بخش نوجوانان دختر و پسر ۱۲ تا ۱۸ سال فقط در رشته حفظ کل و قرائت نیز امسال به مسابقات افزوده شده است، گفت: ۴ داور خانم و ۴ داور آقا در سطح استانی و کشوری، کار داوری مسابقات را انجام خواهند داد.

وی با اشاره به اینکه نفرات برتر در این بخش به مسابقات استانی و کشوری اعزام می‌شوند، اضافه کرد: خوشبختانه هر سال در مسابقات کشوری شاهد درخشش قاریان و حافظان زنجانی هستیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان همچنین از برنامه‌ریزی برای برگزاری محافل انس با قرآن کریم در ماه محرم خبر داد و گفت: این محافل به میزبانی بقاع متبرکه برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط