چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۲
برگزیدگان مسابقه دلنوشته و داستانک معرفی شدند

‌زنجان- رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان گفت: برگزیدگان مسابقه دلنوشته و داستانک معرفی شدند.

ابراهیم رستمخانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان اظهار کرد: سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان با مشارکت مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه استان زنجان مسابقه داستانک و دلنوشته را برگزار می‌کند.

وی با اشاره به اینکه این مسابقه ویژه افراد زیر ۱۸ سال (دانش‌آموزان) برگزار می‌شود، اضافه کرد: این مسابقه در موضوعات آزادسازی خرمشهر، طوفان‌الاقصی، دفاع مقدس و مقاومت برگزار می‌شود.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان با بیان اینکه رستمخانی با بیان اینکه مهلت ارسال آثار به این مسابقه تا ۱۵ خردادماه تعیین شده بود، اضافه کرد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را از طریق پیام‌رسان ایتا به دبیرخانه مسابقه ارسال کنند.

وی به بخش‌های رقابتی جشنواره نیز اشاره کرد و گفت: در بخش دلنوشته نازنین زهرا عباسی، امیرراضا بحری و محمد معین بهرامی به ترتیب اول تا سوم شدند.

رستمخانی با اشاره به اینکه در بخش داستانک نیز فقط یک برنده داشتیم، افزود: در این بخش پانیذ اسرافیلی رتبه اول را کسب کرد و این بخش نفر دوم و سوم نداشت.

وی همچنین از برگزاری نغمه‌های عاشورایی برای هفتمین سال پیاپی خبر داد و گفت: این برنامه با اجرای گروه سرود سردارشهیدحاج قاسم سلیمانی اجرایی می‌شود.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان با بیان اینکه سازمان بسیج هنرمندان در بخش‌های مختلف برنامه‌های ادبی و هنری اجرا می‌کند، اضافه کرد: برگزاری جشنواره تئاتر هنرمندان بسیجی، برگزاری جشنواره داستان نویسی در مناسبت‌های مختلف از جمله این جشنواره‌هاست.

وی با اشاره به اینکه اعضای بسیج هنرمندان شامل اقشار مختلف هنری هستند، افزود: این افراد در رشته‌های مختلف ساماندهی شده‌اند و بر همین اساس در فصول مختلف دوره آموزشی برای آنها برگزار می‌شود.

رستمخانی گفت: عکاسی دیجیتال، شعر، قصه‌گویی، خاطره نویسی و داستان، نویسندگی خلاق، گویندگی و فن بیان، مبانی ادبیات داستانی، ساخت ظروف تزئینی، طراحی و نقاشی روی پارچه و لباس، فیروزه‌کوبی و جواهردوزی از جمله‎ رشته‌های هنری و فرهنگی است که طی ایام تابستان برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط