پنجشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۸
تعیین تکلیف ۵ پروژه کتابخانه‌ای در آستانه افتتاح استان فارس

فارس- آخرین وضعیت پروژه ها و بهره‌برداری از پنج کتابخانه‌ عمومی استان فارس در نشست مدیران کل کتابخانه‌های عمومی و فرهنگ و ارشاد فارس بررسی شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در شیراز، نشست رایزنی محمدحسین فیروزی، مدیر کل کتابخانه‌های استان با حمیدرضا قانعی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با محوریت پروژه‌های کتابخانه‌های عمومی که با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در آستانه بهره برداری است، برگزار شد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی فارس در این نشست گفت: پروژه کتابخانه شماره دو داراب، کتابخانه عمومی شهر خان زنیان، کتابخانه عمومی شهر داریون، کتابخانه روستای دارنگون و پروژه کتابخانه عمومی شهر باب انار خفر، ۵ کتابخانه ای است که با همکاری در دست افتتاح است.

وی افزود: با توجه به اتمام پروژه کتابخانه شماره دو داراب این کتابخانه به زودی افتتاح می‌شود، این پروژه فقط در حوزه سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی دچار کمبود است.

فیروزی همچنین گفت: با توجه به انتقال رسمی ساختمان کتابخانه های عمومی در شهرهای داریون و خان زنیان، مراحل بهره برداری دو کتابخانه آغاز شده است.

ساختمان کتابخانه داریون در مرحله تعمیرات است و کتابخانه خان زنیان تجهیز شده و به زودی افتتاح می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس نیز بر اتمام هرچه سریع‌تر پروژه‌ها تأکید کرد و گفت: تعهدات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در زمینه پروژه کتابخانه عمومی روستای دارنگون به نتیجه رسیده و این ساختمان هرچه سریعتر به مجموعه کتابخانه‌های عمومی واگذار می‌شود.

حمیدرضا قانعی همچنین گفت: بر اساس اعلام پیمانکار کتابخانه شهر باب انار شهرستان خفر نیز این پروژه تا پایان شهریور ماه به اتمام می‌رسد و برای تجهیز و بهره‌برداری به کتابخانه‌های عمومی واگذار خواهد شد.

به گزارش ایبنا؛ در ادامه این دیدار موضوع بازسازی کتابخانه عمومی ابوریحان شهر شیراز و پروژه کتابخانه عمومی شهر ارسنجان نیز مطرح و در خصوص این موارد گفت و گو شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها