یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۱
سومین جایزه «کتاب روایت پیشرفت» آغاز به کار کرد

سومین جایزه «کتاب روایت پیشرفت» با هدف معرفی آثار برتر حوزه‌ روایت پیشرفت و تقدیر از پدیدآورندگان آن‌ها فراخوان داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا سومین جایزه کتاب روایت پیشرفت فراخوان ارسال آثار را منتشر کرد. انجمن روایت پیشرفت برای نخستین بار در سال ۱۴۰۰ آثار مکتوب و مربوط به حوزه روایت پیشرفت را جمع آوری کرد و در جلسات تخصصی به داوری این آثار پرداخت.

نخستین جایزه کتاب روایت پیشرفت میزبان راویان و مولفان کتاب‌هایی بود که موفقیت و پیشرفت‌های «ایران نو» را روایت می‌کنند. دیدن شدن آثار روایت پیشرفت یکی از اهداف این جایزه است. به واسطه مطرح شدن و نقد و بررسی آثار فرصتی برای آشنایی طیف بیشتری با آنها فراهم می‌شود. علاوه بر اینکه از مولفین برگزیده تقدیر می‌شود.

دبیرخانه این جایزه با انتشار فراخوانی، خبر از آغاز سومین دوره این جایزه داد.

سومین جایزه کتاب روایت پیشرفت در بخش‌های حکمرانی و مدیریت، علمی و فناوری، فرهنگی اجتماعی، ادبیات داستانی، کودک و نوجوان و خانواده برگزار می‌شود

سومین جایزه «کتاب روایت پیشرفت» آغاز به کار کرد

علاقه‌مندان برای شرکت در این دوره از جایزه روایت پیشرفت می‌توانند برای ارسال آثار خود با شماره زیر تماس حاصل فرمایید: ۰۲۱۲۸۴۲۸۷۷۴

ناشران و نویسندگان می‌توانند آثار خود را تا ۲۰ مردادماه در بخش‌های فرهنگی اجتماعی، حکمرانی و مدیریت، خانواده و کودک و نوجوان، ادبیات داستان و علمی فناوری به دبیرخانه این جایزه ارسال کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها