سه‌شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۸
شهرداری تهران درباره تملک منزل «شیخ فضل‌الله نوری» گزارش دهد

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران خواستار اعلام گزارش شهرداری تهران درباره اقدامات انجام شده برای خریداری ملک متعلق به شیخ شهید، فضل‌الله نوری برای حفظ آثار و خدمات ارزشمند ایشان شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، علیرضا نادعلی، عضو و سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در دویست‌وپنجاه‌ودومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن گرامیداشت یاد شیخ فضل‌الله نوری اظهار کرد: جوهره اقدامات ایشان مردم‌سالاری دینی است که مقصود مقام معظم رهبری بوده و هست و این شخصیت حق بزرگی بر گردن انقلاب اسلامی دارد و ما در مورد ایشان کم کار کرده‌ایم

وی افزود: باید درباره منزل ایشان در دوره ششم، اقداماتی انجام می‌شد. در کمیته فرهنگی و گردشگری این موضوع را دنبال کردیم و بخشی از آن توسط شهرداری منطقه و بخشی دیگر توسط سازمان زیباسازی مورد پیگیری قرار گرفت و درگیری‌هایی درباره مالکیت وجود داشت که پیگیری شد.

به گزارش ایبنا؛ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر تهران، سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: در تذکری به شهردار تهران درخواست دارم تسریعی در این خصوص اتفاق بیفتد و سازمان زیباسازی و یا شهرداری منطقه درباره این موضوع پاسخ دهد تا در پایان دوره نگوییم پس از چند سال به نتیجه نرسیده‌ایم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها