پنجشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۰
توجه به رویکردهای صادراتی در هفتمین نمایشگاه کاغذ

نمایشگاه کاغذ و مقوا امسال در هفتمین تجربه برگزاری با تشکیل کنسیرسیوم‌های صادراتی حوزه کاغذ بر رویکردهای صادراتی تمرکز دارد.

رضا امیدی، رئیس هفتمین نمایشگاه کاغذ و مقوا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، با اشاره به برگزاری این رویداد، عنوان کرد: نمایشگاه در گام هفتم، میزبان ۱۲۰ شرکت داخلی و ۱۵ شرکت خارجی از کشورهای چین و هند هستند و مجموعه‌های بزرگ کاغذسازی داخلی از شهرهای مختلف در این نمایشگاه به عرضه توانمندی‌های خود پرداخته‌اند.

وی با بیان اینکه مجموعه‌ای از صادرکنندگان حوزه سلولزی نیز در نمایشگاه حضور دارند، ادامه داد: تامین‌کننده مواد اولیه، تامین‌کننده ماشین‌آلات، شرکت‌های صنایع تبدیلی مثل کارتن‌سازی و شبکه توزیع کاغذ امسال حضور پررنگی در این رویداد دارند و خدمات و فعالیت‌های خود را به نمایش گذاشته‌اند.

امیدی همچنین به نوآوری و خلاقیت شرکت‌ها در این دوره از نمایشگاه اشاره کرد و گفت: یکی از اهداف نمایشگاه امسال، یافتن بازارهای صادراتی است، نمایشگاه را محمل و فضایی می‌دانند که بتوانند ارتباطات برون‌مرزی خود را توسعه دهند، ما نیز با دعوت از هئیت‌های تجاری این مسیر را هموار کردیم.

وی با اشاره به هیئت‌های تجاری که طی سه روز آینده از نمایشگاه بازدید خواهند کرد، افزود: این هیئت‌ها از کشور عراق، هیئت‌های اتاق بازرگانی لبنان، قطر، روسیه، بلاروس و افغانستان هستند که در ایام پیش رو از نمایشگاه بازدید خواهند کرد.

امیدی همچنین از تفاهم با شهرک‌های صادراتی خبر داد و گفت: در این زمینه برای تشکیل کنسرسیوم‌های صادراتی کاغذسازی و سلولزی بحث و تبادل نظر شده است تا بتوانیم بازارهای صادراتی خوبی داشته باشیم.

به گزارش ایبنا؛ هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کاغذ، مقوا، کارتن، فرآورده‌های سلولزی و ماشین‌آلات مربوطه ۹ تا ۱۲ مرداد ماه از ساعت ۸ تا ۱۶ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها