چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۵
نمایشگاه کتابِ شهرکرد با بیش از ۴ هزار عنوان کتاب آغاز به کار کرد

چهارمحال و بختیاری - نمایشگاه کتاب شهرکرد با ارائه بیش از ۴ هزار عنوان کتاب در فرهنگسرای این شهر، فرصتی بی‌نظیر برای علاقه‌مندان به کتاب و کتاب‌خوانی فراهم کرده است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در شهرکرد، نمایشگاه کتاب با ارائه بیش از ۴ هزار عنوان کتاب در فرهنگسرای بزرگ شهرکرد، میزبان علاقه‌مندان به کتاب و کتاب‌خوانی است. این نمایشگاه که با همکاری بخش خصوصی و همراهی نهادها و دستگاه‌های اجرایی مختلف برگزار شده، به منظور ترویج فرهنگ مطالعه و ایجاد فرصت مناسب برای پر کردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در این شهر برپا شده است.

در نمایشگاه کتاب شهرکرد، حدود ۳۰۰ هزار جلد کتاب در موضوعات مختلف از جمله دینی و مذهبی، تاریخ و ادبیات، کودک و نوجوان، دفاع مقدس، رمان، روانشناسی و دیگر موضوعات پرمخاطب، در معرض دید عموم قرار داده شده است و مراجعه‌کنندگان به نمایشگاه کتاب شهرکرد می‌توانند از تخفیف ۲۰ تا ۵۰ درصدی خرید کتاب بهره‌مند شوند.

این نمایشگاه تا بیستم مرداد ماه، همه‌روزه از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب در فرهنگسرای شهرکرد پذیرای بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان به کتاب است.

به گزارش ایبنا، در دولت سیزدهم، ۲۱ نمایشگاه کتاب در چهارمحال و بختیاری برگزار شده و در این مدت بیش از ۱۴ هزار جلد کتاب از طرف خانۀ کتاب اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به مراکز فرهنگی استان اهدا شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها