یکشنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۳
برگزیدگان جشنواره داستان نویسی «می‌نویسیم به عشق امام حسین(ع)» معرفی شدند

جشنواره داستان نویسی محرم با عنوان «می‌نویسیم به عشق امام حسین(ع)» با معرفی ۷ نفر برگزیده به کار خود پایان داد.

مدیرگروه کشوری داستان نویسان جمال و جلال در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) اظهار کرد: این مسابقه همزمان با ایام ماه محرم و روز قلم به پاس گرامی داشت واقعه کربلا و مقام شهادت برگزار شد و ۱۲۸ شرکت کننده از شهرهای مختلف کشور آثار فرستادند.

حسن ایمانی با بیان اینکه داستان و آثارهای ارزشمندی در ۵۰۰ کلمه به قلم نو قلمان و نویسندگان دیگر به دبیرخانه ارسال شده بود، عنوان کرد: داوی این جشنواره را محمداسماعیل حاجی علیان، علیرضا ارسنجانی، سیدمحمود مهدوی، حسن ایمانی و مرضیه فعله گری برعهده داشتند که در نهایت ۲۰ اثر به مرحله دوم راه یافتند و در نهایت از ۷ برگزیده نهایی انتخاب شد.

وی ادامه داد: الهام آبادی ای از استان کرمان، افسانه داوود پور از تهران، علمه ضرغامی از شهر شاهرود، الهام صادقی از استان اصفهان، مهدی جواد محبت از اصفهان، کوروش جعفرزاده از مشهد و یوسف علیپور از استان فارس به ترتیب رتبه اول تا هفتم را در این جشنواره ادبی کسب کردند.

ایمانی اضافه کرد: این جشنواره به همت گروه کشوری داستان نویسان جمال و جلال با همکاری «دانشگاه علمی جامع کاربری، موسسه فرهیختگان معاصر و مرکز فرهنگ و هنر یک تهران» و با هدف به چالش کشاندن قلم نویسندگان در زنده نگه داشتن فرهنگ عاشورا و یاد و نام امام حسین (ع) برگزار شد.

وی با بیان اینکه مجموعه داستان های ارسالی به رضایت نویسنده در مجموعه کتابی گردآوری و چاپ می شود، بیان کرد: برای جشنواره داستان عیدی پر از داستان که اواخر سال گذشته برگزار شد کسانی که داستان کوتاه ۵۰۰ کلمه ای در مورد عید نوروز دارند می توانند برای چاپ در محموعه داستانی عیدانه ارسال کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها