سه‌شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۳
کتاب «رازهای اصلی آوازنویسی» در نوبت دوم منتشر شد

کتاب «رازهای اصلی آوازنویسی» نوشته گری یوئر و ترجمه محسن الهامیان در نوبت دوم سال ۱۴۰۳ به قیمت ۲۱۶ تومان در ۳۳۱ صفحه به همت انتشارات پارت منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا کتاب «رازهای اصلی آوازنویسی» نوشته گری یوئر و ترجمه محسن الهامیان در نوبت دوم سال ۱۴۰۳ به قیمت ۲۱۶ تومان در ۳۳۱ صفحه به همت انتشارات پارت منتشر شده است.

این کتاب به بررسی جنبه‌های مختلف هنر آوازنویسی که یکی از بخش‌های مهم موسیقی است، می‌پردازد. گری یوئر در این کتاب تکنیک‌ها و اصول بنیادی آوازنویسی را به طور جامع و عمیق شرح می‌دهد. او به بررسی ساختار و فرم‌های مختلف ملودی، هارمونی، و ریتم می‌پردازد و روش‌های خلاقانه‌ای برای بهبود و نوآوری در آوازنویسی ارائه می‌دهد.

این کتاب به‌منظور ارائه راهکارهای عملی و مفهومی برای آهنگ‌سازان و علاقه‌مندان به موسیقی نوشته شده است و به‌عنوان نخستین کتابی شناخته شده که در کشور ما به صورتی علمی به موضوع موسیقی پاپ و شیوهٔ نوشتن آن پرداخته است. تاکنون هر چه کتاب و مقولهٔ آموزشی خوب و بد بوده به موسیقی کلاسیک مربوط می‌شده و متأسفانه موسیقی، پاپ هنوز آن گونه که لازم است به‌صورت علمی در کشور ما شناخته نشده و قدر دانسته نمی‌شود.

این اثر، طیفی از موضوعات از جمله ساختار آهنگ ملودی اشعار و آکوردها را پوشش می‌دهد و نکات و تمرین‌هایی را برای آواز نویسان ارائه می‌کند تا مهارت‌های خود را توسعه دهند. علاوه بر این شامل اطلاعاتی در مورد نحوهٔ بازاریابی و تبلیغ آهنگ‌های فرد و همچنین نحوهٔ ایجاد یک حرفه موفق به‌عنوان یک آواز نویس است. این کتاب برای ترانه‌سرایان در تمام سطوح از مبتدیانی که در صدد آغاز این مسیر هستند تا آوازنویسان باتجربه‌ای که قصد بهبود مهارت‌های خود را دارند مناسب است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها